Vara aceasta, SKOL și MullenLowe aduc pe terase răcoarea de la Pol

Vara aceasta, SKOL și MullenLowe aduc pe terase răcoarea de la Pol

Atunci când vine vorba despre cum te poți răcori într-o zi toridă, primul lucru la care te gândești este berea. SKOL știe acest lucru, face acest lucru și, de acum, o și spune. Astfel că, alături de MullenLowe, SKOL le vorbește oamenilor hotărâți despre principalul atribut al berii: efectul instant răcoritor. Noua campanie semnată SKOL și MullenLowe are în centru noi execuții TV.

„Ne-am propus să construim pe succesul platformei de comunicare de anul trecut, destinată celor care găsesc imediat modalitatea perfectă de a răci, deschide și savura o bere adevărată. SKOL oferă calitate fără compromisuri și un val de răcoare atât de dorit atunci când <ori bem bere, ori bem bere>”, spune Paul Markovits, Marketing Vicepresident URBB.

Noul spot TV are și un personaj neașteptat – o tânără eschimosă care aduce răcoarea arctică pe o terasă toropită de căldura verii. Apariția acestui personaj este tot atât de neașteptată precum efectul fiecărei înghițituri de SKOL: te răcorește instantaneu. Și, dacă asta așteaptă oricine de la o bere, atunci trebuie să încerce SKOL. Spotul poate fi vizionat aici.

„După ce am înțeles cu toții că pentru SKOL și pentru iubitorii de bere adevărată nu există jumătăți de măsură, descoperim acum că și răcoarea trebuie să fie totală, ca la Pol, cu eschimosă cu tot! Deoarece, vara aceasta ori ne răcorim, ori ne răcorim, nu am făcut compromisuri în comunicarea unuia dintre cele mai importante beneficii ale berii, care ne place și nouă atât de mult: răcorirea instantanee”, spune Alina Bălan, Client Service Director MullenLowe.

Și, pentru ca răcoarea să ne cuprindă pe toți, mixul de promovare este completat de OOH, online și in-store.

Echipa SKOL este formată din Denisa Jalba (Jr. Brand Manager), Lucian Gavril (Sr. Brand Manager) și Paul Markovits (Marketing Vicepresident).

Răcoarea din echipa MullenLowe a venit de la Andrei Munteanu (Group Creative Director), Victor Oprișan (Group Creative Director), Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Alina Bălan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Bianca Iancu (Account Executive).

Pentru realizarea spotului, MullenLowe a colaborat cu casa de producție MME (Multi Media Est), iar regizorul a fost Asaf Kobrovsky.

###

Despre MullenLowe

Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări. Campaniile semnate MullenLowe in 2015 au plasat rețeaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru în WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agenții și campanii din lume, realizat pe baza eficienței, strategiei și creativitatii.

În România, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alături de Initiative (media), Golin (relații publice), Profero (digital), BPN (media) si MedicOne (comunicare în domeniul medical și farmaceutic).

Comenteaza