ZIZIN și MullenLowe dau cu pace atât cât e nevoie

ZIZIN și MullenLowe dau cu pace atât cât e nevoie

Sunt multe momentele în care echilibrul perfect e greu de găsit și… pace, dar nu și atunci când ai ZIZIN la îndemână. Astfel, atunci când 2 litri înseamnă prea mult, iar 0,5 l, prea puțin, există noua sticlă de apă minerală plată de la ZIZIN – sticla de 1 litru. Iar MullenLowe a știut exact cum trebuie să dai cu pace când celelalte opțiuni nu sunt la fel de potrivite: la sala de sport, la birou sau în trafic.

„ZIZIN dă cu pace încă din 2014. Pentru că am primit un feedback pozitiv din partea consumatorilor, am decis să păstrăm aceeași direcție de comunicare, însă, de această dată, cu accent pe echilibrul perfect al noii sticle de 1 litru. Noi știm că ZIZIN 1 litru, apa minerală plată, cu pH neutru, nu doar ne echilibrează și ne ajută să trecem mai ușor peste micile provocări zilnice, ci ne oferă, oricăruia dintre noi, exact cantitatea de care avem nevoie”, spune Erhard Lorenz, Director Marketing ZIZIN.

Noul spot TV, care dă cu pace pe micile ecrane în perioada 21 aprilie – 29 mai, poate fi vizionat aici.

„Pentru a-ți păstra echilibrul interior în agitația cotidiană, trebuie să ai mereu la îndemână o sticlă de apă adaptată situației. Iar ZIZIN – sticla de 1 litru nu este nici atât de mare încât să nu o poți avea cu tine în permanență, și nici atât de mică încât să te lase fără apă atunci când ai nevoie de mai mult. Spus într-un spot de 30 de secunde: este sticla ideală în situațiile în care ne regăsim cel mai frecvent fiecare dintre noi (la locul de muncă, în trafic, la sala de forță). Iar spus într-un slogan: nici prea mult, nici prea puțin… atât cât e nevoie!”, spune Andrei Munteanu, Group Creative Director MullenLowe.

„Așa cum sticla ZIZIN de 1 litru se adaptează perfect fiecărei situații în care ne aflăm pe parcursul unei zile, la nivel de imagine am adaptat personajele tradiționale ale campaniilor ZIZIN (animalele și exploratorul) pentru a sugera dezechilibrele ce pot apărea din alegerea sticlei nepotrivite”, adaugă Victor Oprișan, Group Creative Director MullenLowe.

Mixul de promovare este completat în perfectă armonie de: radio, POSM și online.

Echipa ZIZIN care dă cu pace în această nouă campanie este formată din: Laura Lazăr (Chief Executive Officer), Laurențiu Lazăr (Board President), Erhard Lorenz (Marketing Director), Georgiana Bogdan (Marketing & PR Specialist) și Mihai Pârvulescu (Marketing Specialist).

Împăciuitorii din partea MullenLowe sunt Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Victor Oprișan (Group Creative Director), Andrei Munteanu (Group Creative Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Manager), Alina Bălan (Client Service Director) și Andra Panaitescu (Account Manager).

Despre MullenLowe

Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări. Campaniile semnate MullenLowe in 2015 au plasat rețeaua, pentru al doilea an consecutiv, pe locul patru în WARC 100, clasamentul anual al celor mai bune agenții și campanii din lume, realizat pe baza eficienței, strategiei și creativitatii.

În România, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alături de Initiative (media), Golin (relații publice), Profero (digital), BPN (media) si MedicOne (comunicare în domeniul medical și farmaceutic).

Comenteaza