ASER a dat start-ul celei mai cool alternative pentru studenți de a trece mai ușor peste sesiune, prin intermediul campaniei 10 pentru Sesiune. În perioada 21 ianuarie-10 februarie, asociația te ghidează, într-un mod plăcut, prin 21 de pași spre performanță în sesiune, astfel încât tu să ai pe Pick-Up un vinyl cu rime fun, chiar în sesiunea ta.

Printre foi și cursuri, biblioteci și examene, ASER te invită să iei pulsul celei mai intense campanii din sesiune. Intră în jocul rimelor și al stickerelor în formă de vinyl, colecționează replicile care te motivează să iei 10 în sesiune și fii studentul devotat, care în același timp este și original. Te așteaptă o mulțime de surprize în această perioadă care iți vor aduce motivație ca să devii cea mai bună versiune a ta și să găsești cea mai potrivită metodă de a avea succes în sesiune.

Campania 10 pentru Sesiune te va surprinde cu 4 concursuri, susținute de partenerii ASER: P&G, EY, UniCredit și Lidl. Vei avea sanșa de a câștiga premii și experiențe tari, iar câștigătorii se vor distra după o perioadă în care numai pixul și foaia îi țineau ocupați.

Pentru că, uneori, în sesiune te simți singur și îți e dor de ieșirile cu prietenii, echipa ASER te vizitează în căminele studențești ale universităților din București. Te vor surprinde cu stickere inedite, bartere, vor sta la povești cu tine despre cele mai neașteptate întâmplări din sesiune și îți vor aduce motivație și energie prin multe alte surprize.

Ce mai aștepți? Intră pe pagina de Facebook (ASER) și pe cea de Instagram (@aserbucuresti) și include în sesiune un playlist de rime bune cu ASER. Tot aici, poți să te deconectezi de la cotidian, urmărind stickerele sesiunii, să participi la concursurile organizate de partenerii ASER și să te informezi referitor la regulamentele acestora.

Asociația Studenților Economiști din România este un ONG care dezvoltă personal și profesional studenți din SNSPA, ASE și UB. Sunt cunoscuți drept tinerii care au adus și aduc, în continuare, impact în mediul economic românesc.