15 martie – Ziua Mondiala a Drepturilor Consumatorilor

Acasa/COMUNICATE DE PRESA/social/15 martie – Ziua Mondiala a Drepturilor Consumatorilor
  • aaa_Advertising4U.ro-Platforma _de_Promovare_ONLINE

”Este esential pentru noi, consumatorii sa avem produse si servicii de calitate. Acest lucru reprezinta unul din drepturile noastre de consumatori. Dreptul de a fi informati, de a fi ascultati, dreptul la securitate si de a alege produse si servicii reprezinta drepturi fara de care o piata stabila nu poate functiona. Actiunile de control si supraveghere a pietei intensificate, responsabilizarea tuturor factorilor implicati, educarea si informarea corecta, completa si precisa a consumatorilor reprezinta modalitatile prin care le putem demonstra cetatenilor ca drepturile fundamentale si esentiale le sunt respectate. Atunci cand drepturile v-au fost incalcate apelati, cu incredere, la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor. Respectarea drepturilor dumneavoastra este prioritatea noastra!” – Marius Alexandru DUNCA, presedinte ANPC

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

15 martie 2015 reprezinta  Ziua Mondiala a Drepturilor Consumatorilor, tema anului 2015 fiind  ”Dreptul consumatorilor la hrana sanatoasa”.

ANPC isi propune:
– cresterea gradului de constientizare a drepturilor de care beneficiaza consumatorii si stimularea acestora de a actiona in acord cu aceste drepturi, de a solicita despagubiri astfel incat sa fie crescute standardele pietei;
– cresterea responsabilitatii fiecarei  entitati in parte pentru a avea pe piata produse si servicii de calitate, pentru a fi informati corect si transparent si pentru a crea  o piata stabila;
– o maxima armonizare europeana, un autocontrol crescut al operatorilor economici, actiuni de control intensificate, concomitent cu actiuni de consiliere a acestor operatori pot duce la existenta produselor si serviciilor de calitate pe piata.

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!

2015-03-13T10:12:12+02:0013 martie 2015|Categories: COMUNICATE DE PRESA, social|Tags: , , |