Academia Lay’s şi-a ales câștigătorii!

  • Academia Lay’s şi-a ales câștigătorii!

Academia Lay’s şi-a ales câștigătorii!

Lay’s, marca de chispuri numărul 1 în lume*, anunță câștigătorii primei ediții a programului Academia Lay’s, o platformă educațională de specializare a tinerilor agronomi în cultura cartofului pentru chips, implementată în parteneriat cu Universitatea de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară din Bucureşti (USAMV). În urma celor două etape ale programului, cea teoretică și cea practică, Dănuța Popa, Lavinia Rabigan și Adrian Păun sunt desemnați primii câştigători ai Academiei Lay’s. Aceștia  vor lucra timp de trei luni în departamentul Agro al PepsiCo, unde își vor dezvolta capacitățile de analiză și de luare a deciziilor, vor participa la stabilirea detaliilor de plantare și recoltare pentru anul 2017 și, mai ales, vor studia modul în care cultura cartofului este dezvoltată de fermierii români, la standardele PepsiCo.

„Am dat startul Academiei Lay’s acum patru luni, atunci când am început și lucrările la fermă pentru plantarea cartofilor pentru chips. A fost o perioadă frumoasă, aglomerată și plină de emoție. Pe de o parte, vedeam crescând recolta de anul acesta, pe de altă parte investeam în tineri și îi învățam despre ce înseamnă să fii agronom în România, în special în acest domeniu. Astăzi sunt mândră că rezultatele eforturilor noastre încep să se vadă. Îi felicităm pe Dănuța, Lavinia și Adrian pentru implicarea şi rezultatele obţinute şi ne bucurăm că vom lucra împreună. Sperăm să le transmitem din secretele meseriei noastre şi să îi pregătim pentru o eventuală preluare a business-urilor locale. Pe această  cale dorim să mulțumim tuturor studenților care au participat la Academia Lay’s,  USAMV și fermierilor din familia Mirică pentru tot sprijinul oferit”, a declarat Alexandra Lupaşcu, Agro Specialist PepsiCo.

„Prima ediție a Academiei Lay’s a fost din punctul nostru de vedere un real succes și apreciem că PepsiCo s-a gândit să investească în studenții Universității noastre, care au nevoie de practică și de interacțiune cu companii perfomante din domeniu. Îi felicităm pe cei trei câștigători și le dorim mult succes în continuare, să se dezvolte, să învețe, să-și depășească limitele și să devină adevărați profesioniști. Mulțumim Lay’s România și sperăm că acesta a fost doar primul proiect cu rezultate foarte bune realizat împreună”, a declarat Prof. Univ. Răzvan Teodorescu, prorector USAMV.

În prima ediţie a Academiei Lay’s s-au înscris 39 de studenţi din anii II şi III de studiu şi masteranzi din anul I de la facultăţile de Horticultură, Agricultură şi Biotehnologie, care au parcurs modulul de 6 seminarii teoretice. La final, în urma elaborării unui proiect inovator despre controlul Phytoplasmei – Stolburului în cultura de cartof, 15 au fost selectați să participe la etapa practică. Aceasta  a constat într-o serie de workshop-uri la o fermă de cartofi parteneră PepsiCo, din comuna Lungulețu, județul Dâmbovița.

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

Cei 15 studenți au avut oportunitatea de a aplica cunoștințele dobândite la modulul teoretic și de a învăța în teren cum să gestioneze provocările apărute spontan în probele de evaluare. Pe 12 iulie, la finalul celei de-a doua vizite, cei mai buni trei studenţi ai Academiei Lay’s au fost răsplătiţi cu câte un program de trainee plătit în cadrul departamentului Agro al PepsiCo, ce se va desfășura în perioada septembrie – noiembrie 2016.

„Atât acest premiu, cât şi experienţa trăită în cadrul Academiei Lay’s reprezintă o încurajare pentru a mă dezvolta în continuare în acest domeniu şi un prim pas în viitoarea mea carieră. Totodată, această reuşită mă motivează şi îmi dă încredere în mine, demonstrându-mi că ceea ce am ales să fac în viitor mă caracterizează”, a declarat Dănuţa Popa, studentă anul III la Facultatea de Horticultură.

„Premiul pe care l-am câştigat în cadrul Academiei Lay’s este mai mult decât m-aş fi aşteptat! Deşi la început m-am înscris din pură curiozitate şi fără nicio aşteptare, când am început să trec de fiecare etapă eliminatorie am realizat ce şansă extraordinară mi se oferă. Este o oportunitate pentru mine, iar câştigarea acestui premiu  joacă un rol foarte important în viitoarea mea carieră, cât şi în formarea mea ca om. Sunt convinsă că voi învăţa multe lucruri noi în urma câştigării acestui proiect. Va fi o experienţă pe care abia aştept să o încep şi care cu siguranţă va conta foarte mult în CV-ul meu”, a declarat Lavinia Rabigan, masterandă, anul I la Facultatea de Biotehnologii, specializarea Protecţia Mediului.

„Acest premiu înseamnă foarte mult pentru mine. Aş putea spune că este o confirmare a faptului că am făcut alegerea potrivită când m-am îndreptat spre agricultură şi, de asemenea, reprezintă oportunitatea de a colabora cu minunata echipă de la PepsiCo, colaborare care, cu siguranţă, îmi va aduce foarte multe plusuri în dezvoltarea mea profesională, dar si personală ”, a spus Adrian Păun, student în anul III la Facultatea de Agricultură.

Mai multe detalii despre program sunt disponibile pe pagina de Facebook Lay’s, în secţiunea Academia Lay’s.

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2015 adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

În centrul filosofiei PepsiCo este Performanța cu Scop – angajamentul nostru de a oferi performanțe financiare la cel mai înalt nivel, creând în același timp o creștere durabilă a valorii acțiunilor. În practică, Performanță cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare și băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalități inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului și de a reduce costurile operaționale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajații noștri la nivel global; și respectarea, sprijinirea și realizarea de investiții în comunitățile locale în care ne desfășurăm activitatea. Pentru mai multe informații, vizitați www.pepsico.com.

*Sursa: Euromonitor International Limited; toate canalele de retail, valoare a vânzărilor la nivelul comerțului cu amănuntul, 2015.

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!

2016-07-14T13:02:26+03:0014 iulie 2016|Categories: COMUNICATE DE PRESA, social|Tags: , , , |