Activia celebrează femeile extraordinare printr-o nouă campanie

Acasa/COMUNICATE DE PRESA/media / publicitate/Activia celebrează femeile extraordinare printr-o nouă campanie
  • Activia celebrează femeile extraordinare printr-o nouă campanie

Activia celebrează femeile extraordinare printr-o nouă campanie

Brandul Activia, aliatul stării de bine care vine din interior, lansează o nouă campanie de comunicare, prin care își propune să reamintească consumatorilor să aprecieze femeile extraordinare din viața lor.

Suntem toți înconjurați de femei dragi – prietene, mame, soții, surori – care ne fac viața mai ușoară și mai frumoasă, prin toate lucrurile extraordinare pe care le fac pentru noi, zi de zi. Cu toate acestea, uităm de multe ori să le spunem cât de mult le apreciem, iar ele ajung să uite cât sunt de importante pentru noi. Prin campania „Spune-i Ești extraordinară în fiecare zi!”, Activia, cel mai consumat iaurt probiotic din lume și din România, își propune să le reamintească femeilor cât sunt de apreciate, să aibă grijă de ele, susținând un stil de viață sănătos și o alimentație echilibrată”, declară Anca Stroe, director de marketing Danone Europa de Sud Est.

Campania „Spune-i Esti extraordinară în fiecare zi!” se derulează până pe 15 iunie și este promovată pe TV, prin activități de media și bloggers relations și beneficiază de o importantă componentă de engagement online și în social media. Pe site-ul Activia a fost creată o secțiune specială www.activia.ro/estiextraordinara unde utilizatorii pot accesa două aplicații. Prin intermediul acestora pot personaliza un video sau o fotografie pentru femeia extraordinară din viața lor, iar apoi pot share-ui rezultatele aplicațiilor prin postarea acestora pe rețelele sociale.

Despre Activia

Activia este cel mai consumat iaurt probiotic din lume.

Iaurtul probiotic Activia conține, pe lângă fermenţii obişnuiţi din iaurt, şi fermentul probiotic Bifidus Actiregularis, selectat în urmă cu aproximativ 30 de ani dintr-un produs lactat tradiţional şi utilizat exclusiv de Danone. Numeroasele studii clinice au demonstrat în mod repetat că bacteriile Bifidus Actiregularis reușesc să traverseze bariera gastrică acidă și ajung vii în flora intestinală, în cantități mari. Fiecare pahar de Activia conține mai mult de 4 miliarde de fermenți Bifidus Actiregularis. Fermenții activi din iaurt contribuie la menținerea sau refacerea florei intestinale, al cărei echilibru este extrem de important pentru sănătatea organismului.

Consumatorii de Activia trăiesc în 75 de țări de pe 5 continente. Activia a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii curprinzând în prezent 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Produs în fabrica din București, Activia se exportă cu succes și în alte 6 țări din Europa de Sud Est.

Activia este marca de iaurt cu cea mai extinsă ofertă de produse, acoperind diversele nevoi şi preferințe ale consumatorilor. Gama Activia cuprinde în România produse variate pe gustul tuturor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, gama Activia Mic dejun, cu topper de cereale, cât și iaurturi dietetice cu fructe, cu 0% grăsime, conținut redus de zaharuri și îndulcitori. Prin varietatea profilurilor nutriţionale, iaurturile Activia sunt adecvate oricărui moment de consum (mic dejun, on the go, desert sau gustare între mese, ori după o cină uşoară) şi sunt uşor de integrat chiar și în diete speciale, cum sunt regimurile hipocalorice, hipolipidice sau hipoglucidice.

Go to Top