Brandul Activia lansează o nouă campanie integrată de comunicare, prin care își continuă demersurile de susținere a unui stil de viață sănătos, cu alimentație echilibrată, mișcare și gândire pozitivă. Sub denumirea ,,#PauzaActivia”, noua campanie pune accent pe gustările hrănitoare consumate în pauzele dintre mese.
Insight-ul campaniei se concentrează pe ideea că, în pauzele de peste zi, consumatorii aleg adesea gustări dulci sau produse de patiserie care le satisfac pe moment nevoia de a ronțăi. În acest context, Danone lansează două noi produse, Activia Quinoa-Alune de Pădure și Activia Smochine-Ovăz, împreună cu #PauzaActivia, momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate, aport nutritiv și o adevărată experiență a gustului.
Endorserii campaniei sunt Laura Cosoi, Ioana Grama – blogger beauty, Cori Grămescu – coach de lifestyle și nutriție, Ioana Urețu – fondator Cărți, Dulciuri și Flori, Doctor MIT – Bogdan Ivănescu.
,,În prezent, sănătatea este pe primul loc în topul lucrurilor care îi îngrijorează pe români, înaintea unor subiecte precum siguranța locului de muncă sau datoriile*. De 16 ani, de când este produs în România, Activia pune sănătatea digestivă pe lista de priorități a consumatoarelor, oferindu-le drept aliat iaurtul fin cu 4 miliarde de fermenți Bifidus Actiregularis în fiecare pahar, fermenți care ajung în flora intestinală, al cărei echilibru este extrem de important pentru sănătatea organismului. Iar pentru a le oferi consumatorilor o gamă și mai variată de alegeri și a le asigura o gustare sățioasă și hrănitoare pentru pauzele dintre mese, am lansat două noi sortimente: Quinoa-Alune de Pădure și Smochine-Ovăz.” declară Lavinia Barbu, Brand Manager Activia.
Campania se derulează pe perioada lunii mai şi este susținută prin spot TV, activări in-store, acțiuni online și printr-un mix de acțiuni de relații publice.
Pentru mai multe informații despre noile sortimente Activia, dar și despre cum își pot menține un stil de viață sănătos, Activia invită consumatoarele pe platforma www.activia.ro sau pe pagina de Facebook Activia.
Echipele care au contribuit la implementarea campaniei sunt formate din:
Din partea Danone: Lavinia Barbu – Brand Manager Activia, Laura Bîrsan – Activia Brand Trainee, Luiza Toma – External Communication Manager
Din partea agenției de relații publice (IMAGE PR): Ruxandra Popescu – Senior Account Executive, Larisa Minune – Account Assistant
Digital – Andreea Bozoi, Responsabil Digital Danone România
Despre Activia
Activia este brandul de lactate proaspete numărul unu la nivel mondial. Consumatorii de Activia trăiesc în 70 de țări de pe 5 continente. Activia a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii curprinzând în prezent peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și gama de mic dejun, cu topper de cereale.
Prin varietatea profilurilor nutriţionale, iaurturile Activia sunt adecvate oricărui moment de consum (mic dejun, on the go, desert sau gustare între mese, ori după o cină uşoară) şi sunt uşor de integrat chiar și în diete speciale, cum sunt regimurile hipocalorice, hipolipidice sau hipoglucidice.