Activia lansează o nouă campanie de educaţie nutriţională

Activia lansează o nouă campanie de educaţie nutriţională

Sub denumirea ,,Alimentația sănătoasă hrănește fericirea”, brandul Activia lansează o nouă campanie integrată de comunicare, prin care își continuă demersurile de educare a consumatorilor în direcția adoptării unui stil de viață sănătos. Insight-ul campaniei se concentrează pe ideea că pentru a avea o stare de bine fizică și emoțională, până la vârste avansate, obiceiurile alimentare sănătoase trebuie adoptate din tinerețe și menținute întreaga viață.

Endorserii campaniei sunt prof. univ. dr. Nicolae Hâncu, membru de onoare al Academiei Române și dr. Ioana Mîndruță, medic primar neurolog.

,,De 15 ani Activia pune sănătatea digestivă pe lista de priorităţi a consumatoarelor din România, încurajând un stil de viaţă sănătos, cu o alimentaţie echilibrată, mişcare şi gândire pozitivă. De această dată ne propunem să le transmitem consumatoarelor mesajul că fericirea și sănătatea pe termen lung se construiesc zi de zi, prin obiceiuri alimentare corecte, adoptate încă din copilărie și  menținute întreaga viață. Primul pas este o alimentație echilibrată, în care iaurtul probiotic cu Bifidus Actiregularis îşi poate găsi locul la micul dejun, la gustarea dintre mese sau după o cină uşoară. Pentru a veni și mai aproape de nevoile şi preferinţele consumatoarelor noastre, lansăm un nou produs în gama Cereale Integrale – este vorba despre noul Activia Cereale Integrale cu Nuci și Ovăz, armonioasă reunire a trei alimente recunoscute ca fiind benefice” declară Carmen Boer – Senior Brand Manager Activia.

Campania se derulează în perioada martie-aprilie şi este susținută prin spot TV, activări in-store, acțiuni online și printr-un mix de acțiuni de relații publice. Pentru mai multe informații despre cum își pot menține starea de bine pe tot parcursul vieții, Activia invită toate consumatoarele în comunitatea femeilor extraordinare de pe site-ul www.activia.ro sau de pe pagina de Facebook Activia.

În urma unei unei evaluări nutriţionale complexe a iaurturilor din gama Activia, Societatea de Nutriţie din România recomandă consumul zilnic de iaurt probiotic Activia, ca parte a unei alimentații echilibrate.

Echipele care au contribuit la implementarea campaniei sunt formate din:

Din partea Danone: Anca Miron – Senior Brand Manager Global Brands, Bianca Cioti – Brand Activation Manager Activia, Erika Iordache – Manager reglementare şi relaţii instituţionale, Luiza Toma – PR Brand Manager, Cristina Popescu – Director Comunicare

Din partea agenției de relații publice (IMAGE PR): Ruxandra Popescu – Account Executive, Andra Gherasim – Senior Account Executive

Din partea agenției de media (MEC România): Simona Gorea – Interaction Coordinator, Gabriel Barbu – Strategic Media Coordinator

Agenția de digital – Netvibes

 

Despre Activia

Activia este cel mai consumat iaurt probiotic din lume***. Consumatorii de Activia trăiesc în 70 de țări de pe 5 continente. Activia a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii curprinzând în prezent peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, gama de mic dejun, cu topper de cereale, cât și iaurt dietetic, cu 0% grăsime.

Iaurtul probiotic Activia conține fermentul Bifidus Actiregularis, care a fost selectat în urmă cu aproximativ 30 de ani dintr-un produs lactat tradiţional şi este utilizat exclusiv de Danone. Studiile clinice au demonstrat în mod repetat că bacteriile Bifidus Actiregularis reușesc să traverseze bariera gastrică acidă și ajung vii în flora intestinală, în cantități mari. Fiecare pahar de Activia conține mai mult de 4 miliarde de fermenți Bifidus Actiregularis, în plus față de fermenții obișnuiți din iaurt. Toți acești fermenți activi din iaurt contribuie la menținerea sau refacerea florei intestinale, al cărei echilibru este extrem de important pentru sănătatea organismului.

Prin varietatea profilurilor nutriţionale, iaurturile Activia sunt adecvate oricărui moment de consum (mic dejun, on the go, desert sau gustare între mese, ori după o cină uşoară) şi sunt uşor de integrat chiar și în diete speciale, cum sunt regimurile hipocalorice, hipolipidice sau hipoglucidice.

 

* Studiu UCLA – Collaborative Center for Integrative Medicine, Los Angeles, USA (Tillisch – Gastroenterology, 2013), susținut de Danone.

** Studii prezentate și la Conferința Sănătate prin Alimentație, 2014 – (exemplu: http://www.danone.ro/comunicate-de-presa/iaurtul-alimentul-minune-care-ne-mentine-sanatosi-și-forma-2/)

*** Pe baza vânzărilor în valoare în 2010. Sursa: Euromonitor International, Pre & probiotics virtual conference, 2012 şi Nielsen survey, 2013.

Comenteaza