Bucuresti – 28 Aprilie 2010, ora 14.00 – Reuniunea anuala AFAQ AFNOR cu tema „Ziua clientului”, Hotel Phoenicia, Sala Byblos

Grupul AFNOR, implicat activ in promovarea culturii calitatii in lume, organizeaza, in fiecare an, reuniunea cu tema „Ziua clientului”.
Aceasta reuniune se bucura de prezenta unor reputati specialisti din tara, reprezentanti ai mediului de afaceri si ai celui academic.

„Ziua clientului are ca principal obiectiv diseminarea celor mai recente informatii referitoare la domeniul calitatii, precum si al altor informatii din domenii conexe acestuia, in contextul unei Europe unite.” – a precizat doamna Cristina Szuder, Director General AFAQ AFNOR International RO.

Temele abordate aduc in prim plan informatii, tendinte, idei si concepte de baza pentru o economie de piata functionala.
Se va prezenta evolutia Grupului Afnor precum si a filialei din Romania in anul 2009, pachetul de produse noi care se doreste a fi promovat pe piata interna, precum si metode de obtinere de fonduri europene pentru dezvoltarea afecerii.

AFNOR este unul dintre primele trei organisme de certificare a sistemelor de management la nivel mondial, avand peste 35