AFAQ AFNOR – ”Ziua Clientului” / Bucuresti / 28 aprilie 2010

Acasa/COMUNICATE DE PRESA/business / banci / asigurari / finante/AFAQ AFNOR – ”Ziua Clientului” / Bucuresti / 28 aprilie 2010

Bucuresti – 28 Aprilie 2010, ora 14.00 – Reuniunea anuala AFAQ AFNOR cu tema „Ziua clientului”, Hotel Phoenicia, Sala Byblos

Grupul AFNOR, implicat activ in promovarea culturii calitatii in lume, organizeaza, in fiecare an, reuniunea cu tema „Ziua clientului”.
Aceasta reuniune se bucura de prezenta unor reputati specialisti din tara, reprezentanti ai mediului de afaceri si ai celui academic.

„Ziua clientului are ca principal obiectiv diseminarea celor mai recente informatii referitoare la domeniul calitatii, precum si al altor informatii din domenii conexe acestuia, in contextul unei Europe unite.” – a precizat doamna Cristina Szuder, Director General AFAQ AFNOR International RO.

Temele abordate aduc in prim plan informatii, tendinte, idei si concepte de baza pentru o economie de piata functionala.
Se va prezenta evolutia Grupului Afnor precum si a filialei din Romania in anul 2009, pachetul de produse noi care se doreste a fi promovat pe piata interna, precum si metode de obtinere de fonduri europene pentru dezvoltarea afecerii.

AFNOR este unul dintre primele trei organisme de certificare a sistemelor de management la nivel mondial, avand peste 35 000 de certificate emise in 90 de tari. Prezenta pe piata romaneasca este asigurat prin intermediul filialei AFAQ AFNOR International RO.

Pentru informatii suplimentare:

Adina Mocanu
Tel: 021 269 34 17

Cristina Szuder – Director General
Adina Mocanu – Asistent Tehnic

Tel: 021 269 34 17
Fax: 021 269 33 23
cristina.szuder@afnor.org
http://www.afnor.org ; www.afnor.ro

2013-12-02T19:47:36+02:0026 aprilie 2010|Categories: business / banci / asigurari / finante, COMUNICATE DE PRESA|
Go to Top