window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-127554769-2');

AmbiPur recompenseaza consumatorii cu 15.000 de premiiAmbiPur deruleaza in perioada 1 noiembrie – 15 decembrie 2013 o campanie de informare si recompensare pentru consumatorii sai. Astfel, la achizitionarea a doua produse AmbiPur, indiferent de valoare, sau a unui produs AmbiPur in valoare de minim 20 lei, consumatorii sunt recompensati cu premii instant.

Derulata de catre distribuitorul Interbrands Marketing&Distribution SRL prin intermediul agentiei de BTL Grup Sapte in principalele retele de hypermarket din tara, campania AmbiPur ofera consumatorilor sai 15.000 de premii instant ce constau in produse AmbiPur, Lenor, Fairy, Mr Proper, Camay, Naturalesse sau magneti de frigider personalizati.

***

Lansat in 1975, Ambi Pur este expertul in parfumuri si brandul numarul unu in ceea ce priveste inovatiile in domeniul odorizantelor. Numele de Ambi Pur are la origine expresia spaniola „ambiente puro” si inseamna «mediu curat». In Romania, AmbiPur este prezent din 2007 si ofera consumatorilor sai o gama larga de odorizante electrice pentru camera si masina, odorizante de toaleta, odorizante de tip aerosol sau gel, odorizante inovative 3Volution.

Grup Sapte este o agentie de comunicare integrata de BTL, cu experienta de 14 ani pe piata romaneasca, ce ofera servicii integrate de sales support, shopper marketing si events marketing. Printre clientii cu care Grup Sapte lucreaza in prezent se numara Beiersdorf, Agricola, Mondelez, Unilever, BIC, Alexandrion Group Romania.

www.grupsapte.ro

www.facebook.com/grupsapte

Go to Top