Acesta nu este un comunicat de presa. Este mai degraba acea intamplare fascinanta pe care ai trait-o si pe care ai vrea sa o povestesti tuturor. Dar pe care, desi poate parea un cliseu, simti ca nu o poti descrie in cuvinte pe masura.
Atunci te folosesti de imagini. Constati ca tabloul incepe sa prinda un contur mai apropiat de ce ai trait. Dar nici acestea nu sunt suficiente. Si atunci intervin oamenii care au fost acolo, care au trait aceleasi experiente, pe care te poti baza ca iti vor confirma si iti vor intregi povestea. Pe care contezi ca vor fi acolo si la urmatoarea aventura.

ARO CLUB ROMANIA a implinit doi ani. Si ca orice aniversare, trebuia sarbatorita. Alai numeros, din Bucuresti, Constanta, Campulung, Mioveni, Onesti, s-a adunat vineri, 2 iulie 2010, in localitatea Leresti, din Campulung-Muscel. Cu modele precum ARO 244, 242, 243, 320, ARO Spartana, ARO 10.4, 10.1, cel mai mandru dintre toate, asa cum toti cei prezenti au fost de acord, apartinand lui Adrian Gheorghe si fiind preparat cu caroserie inaltata, roti pe 31, de noroi, troliu si proiectoare.

20 de masini s-au aliniat la startul de sambata, ora 11.00. Intrucat numarul de participanti prevazut initial a depasit asteptarile, plecarea in traseu s-a facut dupa o ora, dupa sosirea participantilor din Campulung, posesori ai unui ARO 240, 10.1, a doua Mitsubishi L200, a unui Land Rover Defender si a unui Mercedes Clasa G. Intre timp au avut loc intalnirea cu presa locala, sedinta tehnica cu toti cei care urmau sa urce la volan si verificarea masinilor.

Destinatia: Varful Papusa, de 2.391 m, din Masivul Iezer-Papusa. Intentie neconcretizata sambata, deoarece pe traseul ales initial au intervenit dificultatile. O panta abrupta si plina de noroi facea urcarea dificila chiar si celor mai experimentati, si cum nu toti participantii ar fi putut trece acest obstacol, s-a luat decizia de a se schimba traseul. Deoarece stim ca este important sa iti stabilesti un obiectiv, dar pentru noi este si mai important drumul parcurs pentru a-l indeplini si experientele traite impreuna.

Astfel, in jurul orei 16.00 se face popasul la o stana, pentru a organiza gratarul din program. Moment propice pentru invitatii din presa de a participa la teste cu ARO, avandu-l drept copilot pe Adrian Herisanu, fost pilot offroad in echipa fabricii ARO, pe vremea cand aceasta inca exista:
Este o mare bucurie pentru mine sa fiu alaturi de oameni cu care impartasesc aceeasi pasiune, sa-i pot ajuta pe membrii mai tineri ai Clubului sa capete experienta si sa guste din adrenalina oferita de offroad. Orice iesire de acest gen reprezinta un pas inainte pentru ARO CLUB ROMANIA si creeaza legaturi din ce in ce mai stranse intre membrii sai. Adrian Herisanu

Oprirea a fost si prilej de a asculta povestirile memorabile ale d-lui inginer Marian Badita, fost pilot al fabricii, de asemenea, cu multe realizari tehnice si cu o vasta experienta in traseele offroad. Mai cunoscut oamenilor prin realizarea unui Oltcit 4×4 caroserie de Oltcit pe sasiu de ARO 10. Pe parcursul evenimentului a oferit asistenta unui echipaj din Constanta, care conducea pentru prima data un ARO in afara soselei.

A urmat intoarcerea la baza si repararea planetarei rupte in traseu, lucru realizat intr-o ora, timp care a inclus procurarea planetarei si schimbarea acesteia. Prima zi s-a incheiat cu aniversarea a doi ani de la infiintarea Clubului, precum si a celui mai tanar membru al sau.

Pentru ziua de duminica a fost ales un traseu mai dificil, la care au participat 10 masini din gama ARO si un Mitsubishi L200, ajungand la 1.990 m altitudine, conform GPS, in vecinatatea Varfului Papusa. Din cauza conditiilor meteo grindina, fulgere si trasnete nu s-a incercat escaladarea varfului, care ar fi presupus o urcare de aproximativ o ora – fara a lua in calcul neprevazutul – pe o coama ingusta cam de latimea unei masini.

Evenimentul s-a incheiat cu oferirea de diplome participantilor, in semn de apreciere din partea Clubului, pentru onoarea de a fi impreuna la ARO EXPERIENCE DAYS, aflat deja la a treia editie.

George Vilau, Presedinte ARO CLUB ROMANIA – A fost un eveniment reusit, cu o crestere calitativa fata de editiile precedente si cu o participare numeroasa, atat din partea posesorilor de ARO, cat si ai altor marci. Este o intalnire devenita deja traditionala, prin care ne propunem sa experimentam posibilitatile tehnice ale masinilor si sa aratam o alta imagine a marcii ARO, mai apropiata de realitate si mai indepartata de prejudecatile oamenilor in aceasta privinta. Am fost surprinsi si incantati de numarul de participanti, care a dovedit ca oamenii sunt incantati de experienta ARO.

ARO CLUB ROMANIA multumeste tuturor celor prezenti la aceasta experienta memorabila si invita pe cei doritori de astfel de aventuri pe www.aro4x4.net, pentru a descoperi cate se pot realiza din pasiune.

MONICA NECULA
pr@4×4.net
http://www.aro4x4.net