ATELIER SAPTE introduce studentii la comunicare in Brand Experience!

Anton Gherca - Senior Strategic Planner ATELIER SAPTEPRIME Romania organizeaza a 10-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema „Brand Experience”, ce va avea loc in perioada 18-20 aprilie 2013 la Biblioteca Nationala a Romaniei.

ATELIER SAPTE participa in ziua de 18 aprilie la a doua conferinta CNSC 2013, „Introducere in Brand Experience”, si, prin intermediul lui Anton GhercaSenior Strategic Planner ATELIER SAPTE, aduce in discutie tehnicile si strategiile prin care sunt create experientele de brand in outdoor, dar si avantajele si dezavantajele acestui mediu.

Anton Gherca are o experienta in advertising de peste 8 ani de zile, traseul sau profesional avand la baza specializari in client service, strategie de brand si creatie: account executive (H2o Sport Events), Brand Manager (Nestle) si copywriter (Graffiti BBDO). In cadrul ATELIER SAPTE, Anton conduce departamentul de strategie a agentiei si s-a ocupat in 2012 de strategia de repozitionare a unor branduri romanesti cu traditie (Nufar si Triumf, Farmec Natural).

***

ATELIER SAPTE este o agentie de comunicare integrata, specializata in branding si marketing experiential. Zonele de expertiza ale ATELIER SAPTE sunt reprezentate de servicii de Promotional Marketing, Shopper & Trade Marketing si Events Marketing.

ATELIER SAPTE dezvolta pentru clientii sai campanii de comunicare integrate, ce au la baza interactiunea consumatorilor cu brandul promovat, atat in medii de comunicare directa cat si in media. Capabilitatile ATELIER SAPTE acopera strategie, creatie, PR, productie si management de proiect.

www.ateliersapte.ro

Comenteaza