window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-127554769-2');

Anton Gherca, Senior Strategic Planner ATELIER SAPTESMARK Know How organizeaza a patra editie a celui mai important eveniment local al industriei de cercetare de piata, Marketing Research Conference, ce va avea loc in 15-16 mai 2013 la Hotel Ramada Majestic.

Editia din acest an a evenimentului Marketing Research Conference reuneste 20 de profesionisti locali si internationali care vor supune atentiei publicului ultimele trenduri in materie de shopper marketing, de la cele mai noi instrumente de cercetare, tipologii de consumatori si trenduri in consum, la modalitati de loializare a audientei prin crearea de consumer engagement.

ATELIER SAPTE se alatura specialistilor participanti la Marketing Research Conference in ziua de 16 mai si, prin intermediul lui Anton Gherca, Senior Strategic Planner ATELIER SAPTE, aduce in discutie cele mai noi instrumente de observare si influentare a comportamentului consumatorului.

„Stim ca avem in fata un consumator al carui stil de viata trece prin schimbari majore. Experienta unei depresiuni economice, cresterea interesului pentru o alimentatie echilibrata sau disparitia liniei dintre online si offline sunt realitati care schimba regulile jocului in interactiunea oamenilor cu brandurile. Avem acum nevoie mai mult ca oricand de informatii si insight-uri, dar cum le putem obtine in conditiile in care bugetele de research sunt din ce in ce mai limitate? Exista solutii, iar pe cele pe care le-am identificat noi suntem entuziasmati sa le impartasim in cadrul Marketing Research Conference”.

Anton Gherca are o experienta in advertising de peste 8 ani de zile, traseul sau profesional avand la baza specializari in client service, strategie de brand si creatie: account executive (Graffiti BBDO), Brand Manager (Nestle) si copywriter (H2O Sport Events). In cadrul ATELIER SAPTE, Anton conduce departamentul de strategie a agentiei si s-a ocupat in 2012 de strategia de repozitionare a unor branduri romanesti cu traditie (Nufar si Triumf, Farmec Natural).

Pentru mai multe detalii despre eveniment, accesati: http://knowhow.smark.ro/marketing-research-conference-2013.

***

ATELIER SAPTE este o agentie de comunicare integrata, specializata in construirea de interactiuni cross-channel intre branduri si audienta lor. Zonele de expertiza ale ATELIER SAPTE sunt reprezentate de serviciile de Brand Communication, Brand Promotions si Brand Experience. Capabilitatile ATELIER SAPTE acopera strategie, creatie, PR, productie si management de proiect.

www.ateliersapte.ro

www.facebook.com/cuateliersapte

Go to Top