Giulia_Farmec Natural_Atelier SapteNoua campanie Farmec Natural, dezvoltata de  ATELIER SAPTE sub indemnul « Indragosteste-te de viata », incurajeaza tinerele consumatoare aflate in perioada de definire a personalitatii si a stilului propriu sa priveasca cu optimism catre viitor si sa se bucure de farmecul lor natural.

Ambasadoarea gamei Farmec Natural este Giulia Anghelescu, o admiratoare constanta a brandurilor romanesti si consumatoare a produselor Farmec inca din adolescenta. Prin intermediul campaniei «Indragosteste-te de viata », Giulia indeamna tinerele sa devina constiente de farmecul natural personal si sa il puna zilnic in valoare.

 “Farmec Natural este un brand care promoveaza in primul rand o atitudine: optimismul. Tinerele carora ne adresam au toate motivele sa se bucure de farmecul lor natural si sa savureze din plin fiecare moment placut din viata lor: de la primul fug de nea, la o plimbare prin parc, o prajitura delicioasa sau o declaratie de dragoste. Lor le adresam indemnul „Indragosteste-te de viata!”, deoarece atunci cand esti tanara, viata este frumoasa prin ea insasi“ declara Ruxandra Petrescu, Creative Director ATELIER SAPTE.

 „Indragosteste-te de viata a fost titlul pe care l-am simtit imediat ca fiind cel mai potrivit pentru Farmec Natural”, spune Ioana Borza, Marketing Manager Farmec. „Sunt produse excelente pentru ingrijirea de fiecare zi, ale caror ingrediente naturale sunt o combinatie de plante recunoscute de sute de ani pentru calitatile lor exceptionale. Sunt produse care s-au nascut din dorinta de a ne apropia de esenta farmecului feminin. Iar Giulia, prin felul ei de a fi, este alegerea perfecta pentru a reprezenta femeia pentru care viata implinita este definita de echilibru si naturalete”, a mai spus Ioana Borza.

Campania Farmec Natural « Indragosteste-te de viata » se deruleaza incepand cu luna februarie si cuprinde spot TV, executii print, spot radio, online, PR si in-store branding. Spotul TV, realizat de ATELIER SAPTE in colaborare cu Commitet, este gandit sub forma unui musical, «pentru a transmite ideea de buna dispozitie, optimism, energie », dupa cum afirma Ruxandra Petrescu.

Echipa care a contribuit la lansarea gamei Farmec Natural este formata din :

ATELIER SAPTE:

Ruxandra Petrescu – Creative Director

Andreea Dobranici – Senior Art Director

Anamaria Benchea – Art Director

Valeria Florea – Copywriter

Anton Gherca – Senior Strategic Planner

Laura Sinca – Business Unit Director

Mirela Dimofte – Account Executive

Claudia Agafitei – PR & KOL Expert

FARMEC:

Ioana Borza – Manager Marketing

Claudia Palacian – Specialist Marketing

Monica Martin – Specialist Marketing

Sinitaru Mariana – Specialist Marketing

 

Productie si post-productie spot radio & TV: Commitet

Productie si post-productie foto: Cornel Lazia

 

ATELIER SAPTE este o agentie de comunicare integrata, specializata in branding si marketing experiential. Zonele de expertiza ale ATELIER SAPTE sunt reprezentate de servicii de Promotional Marketing, Shopper & Trade Marketing si Events Marketing.

ATELIER SAPTE dezvolta pentru clientii sai campanii de comunicare integrate, ce au la baza interactiunea consumatorilor cu brandul promovat, atat in medii de comunicare directa cat si in media. Capabilitatile ATELIER SAPTE acopera strategie, creatie, PR, productie si management de proiect.