Philips HOTELTV_MediaSuite_LifestyleBucureşti, România, 22 mai 2012 – TP Vision a lansat ”Upgrade your Hotel TV”, o aplicaţie de „Augmented realitypentru smartphone-urile Android şi Apple şi pentru tablete. Fiind incredibil de uşor de folosit, această aplicaţie le permite hotelierilor să expună virtual o suprapunere de imagini 3D cu televizoarele Philips în camerele lor de hotel. Respectiva suprapunere de imagini va fi apoi afişată pe ecranul smartphone-ului sau tabletei, demonstrând cum poate fi încadrat un nou televizor Philips în designul camerei. Aplicaţia oferă, de asemenea, acces direct la detaliile tehnice ale televizorului, alături de alte specificaţii şi clipuri video în care sunt explicate pe larg beneficiile caracteristicilor televizoarelor.

„Astăzi, televizoarele nu mai sunt doar o parte a echipamentului tehnic propriu unei camere de hotel, ci o piesă de mobilier ce trebuie armonizată cu restul design-ului interior. Aplicaţia noastră îi ajută pe hotelieri să se decidă mult mai uşor ce model de televizor şi ce mărime a ecranului sunt cele mai potrivite pentru tipul de camere pe care le au. Această unealtă virtuală le este cu atât mai folositoare proprietarilor de hoteluri mici, care încă au camerele dotate cu televizoare CRT. Acum se pot bucura de o aplicaţie care le arată, din punct de vedere grafic, cât spaţiu pot economisi alegând un televizor cu ecran plat”, spune Wouter Staal, Senior Global Marketing Manager la TP Vision Hospitality TV.

Uşor de downloadat şi mai uşor de share-uit

Pentru a vedea cât de potrivit este televizorul în decorul camerei, hotelierul nu trebuie decât să printeze un marker şi să-l plaseze în camera de hotel. Aplicaţia îi permite şi să-şi împărtăşească experienţa cu ceilalţi, pentru că pot memora, trimite prin mail sau share-ui funcţionalităţile televizorului ales. Cu un singur clic are acces şi la informaţii adiţionale, detalii tehnice, beneficii ale produsului şi un link direct către reprezentanţele locale de unde îşi poate achiziţiona televizorul dorit.

Aplicaţia este gratuită şi poate fi downloadată de pe Play Store (Google) şi App Store (Apple).

În plus, Philips Hositality TV a iniţiat şi o campanie pe Facebook ca să însoţească lansarea acestei aplicaţii. Aplicaţia le permite proprietarilor de hoteluri să posteze o fotografie cu televizorul lor preferat aici: http://www.facebook.com/PhilipsHotelTV/app_265402413545560, pe pagina de Facebook Philips Hotel TV www.facebook.com/philipshoteltv. În fiecare lună, hotelul care primeşte cele mai multe like-uri va fi premiat cu un televizor 55’’ Full HD Smart LED TV. Toţi participanţii din top 10 vor primi câte un cadou.

Despre TP Vision

TP Vision este un jucător cheie pe segmentul divertismentului video digital. TP Vision proiectează, produce şi comercializează modelele de televizoare Philips în Europa, Rusia, Orientul Mijlociu, Brazilia, Argentina, Uruguay, Paraguay şi anumite ţări selectate din regiunea Asia-Pacific. Realizăm aceste activităţi combinând experienţa noastră în design şi moştenirea Philips în inovaţie TV cu excelentele capacităţi operaţionale, flexibilitatea şi viteza de reacţie ale TPV. Îmbinarea acestor atuuri ne permite să oferim pieţei televizoare de cea mai bună calitate: inteligente, dar uşor de utilizat, cu un design sofisticat, care apelează la materiale noi şi forme cât mai subţiri şi elegante. Credem în produse care să ofere publicului o experienţă de vizionare net superioară. Datorită televizoarelor Philips, TP Vision este unul dintre liderii mondiali în segmentul ospitalităţii şi divertismentului. Având sediul central în Amsterdam, Olanda, TP Vision este reprezentatul exclusiv pentru televizoare Philips în ţările şi regiunile menţionate mai sus. Compania este deţinută în proporţie de 70% de TPV şi de 30% de Royal Philips Electronics, cu sediul central în Olanda. TP Vision are aproximativ 3.300 de angajaţi în întreaga lume.

Pentru mai multe detalii contactaţi:

Mona Dadu

PR Department Draftfcb

mona.dadu@draftfcb.ro

0731.800.143

Conţinutul acestui comunicat de presă corespunde realităţilor existente la momentul publicării şi poate fi modificat fără anunţ prealabil. Toate mărcile comerciale folosite în cadrul acestui comunicat de presă aparţin proprietarilor lor de drept.