Banca Transilvania – Comunicat de Presa

Banca Transilvania

Banca Transilvania este cel mai mare emitent de carduri din Romania, cu 3 milioane de carduri in portofoliu. Cu 20% din piata, BT este, de asemenea, lider in Romania in ceea ce priveste volumele tranzactionate cu cardul.

„La BT, povestea cardurilor a inceput in anul 2000, cand am lansat primul card, cu ajutorul unei echipe formate din 7 persoane. Au urmat lansari de carduri BT Visa si Mastercard – cu beneficii diferite pentru clienti diferiti – si multe proiecte si rezultate frumoase. Continam povestea de succes, asa incat pregatim noutati BT Pay, si anume alternative de plata care vor aduce clientilor experiente noi, mai multa mobilitate si confort” declara Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania si Presedinte al Comitetului Executiv Visa Romanian Member Forum.

 Performanta BT in domeniul cardurilor:

  • In 2013, BT avea 2 milioane de carduri emise, iar in 2007, 1 milion;
  • +23% volume de tranzactii cu cardurile BT, in perioada iunie 2017/iunie 2016;
  • ≈20% dintre tranzactii sunt contactless, care inseamna o crestere de peste 450%, in iunie 2017, fata de iunie 2016;
  • Oferta BT: aproape 20 de tipuri de carduri;
  • Reteaua BT: 40.000 de POS-uri, 1.200 de bancomate si aproape 160 de bancomate multifunctionale BT Express Plus.

 Premiere pe piata mijloacelor alternative de plata la care a contribuit si BT:

  • BT Visa Platinum, cel mai elitist card la momentul lansarii (2006);
  • BT Mastercard Forte, card dedicat in exclusivitate medicilor (2007);
  • Posibilitatea de a transfera bani prin bancomat, serviciu lansat impreuna cu Western Union, in premiera mondiala (2010);
  • Primirea PIN-ului cardului prin SMS (2014);
  • Posibilitatea de a primi bani prin bancomat de catre persoanele care au carduri Mastercard si Maestro emise in Romania; proiectul a fost realizat impreuna cu Western Union si Mastercard (2015);
  • Bratara contactless BT (2016) si ceasul contactless BT (2017), primele alternative de plata de tip wearables din Romania;
  • Robotul Livia, alternativa moderna de comunicare cu clientii BT prin intermediul Facebook si Skype (2017).

Printre beneficiile clientilor BT, in functie de tipul de card detinut, se numara: Programul de loialitate STAR; credit; cumparaturi in rate fara dobanda; puncte de loialitate sau Mile Premiu; asigurare de calatorie in strainatate; acces la saloanele de business din aeroporturi; personalizarea cu imaginea dorita; gestionarea cardurilor prin BT24 Internet Banking & Mobile Banking etc.

Banca Transilvania a fost desemnata de 8 ori Banca Anului in activitatea de carduri, in perioada 2007 – 2016, datorita analizelor de piata realizate de NoCash.

Comenteaza