Beko, lider al pieței de electrocasnice, a anunțat cel mai nou demers în misiunea sa globală de a inspira copiii să trăiască o viață mai sănătoasă și activă.
„Eat Like a Pro”, lansată de Beko în anul 2017, încurajează copiii să mănânce sănătos și este parte a unui angajament continuu cu UNICEF. Realizată cu sprijinul Fundației Barça, aceasta își propune să ajute la prevenirea obezității infantile. Acum, Beko nu doar îi încurajează pe copii să mănânce ca un profesionist, ci și să se antreneze ca un profesionist, deoarece brandul își propune să îi inspire pe aceștia să devină mai activi, la fel ca eroii lor de la FC Barcelona.
Parte din inițiativa globală ”Eat Like a Pro”, noua campanie este cunoscută sub numele de 4-3-3 și a fost lansată cu ocazia meciului El Clásico de pe Camp Nou, unde FC Barcelona a întâlnit cel mai mare rival al lor, Real Madrid. Campania se inspiră din formula de joc clasică și câștigătoare 4-3-3 a clubului FC Barcelona și provoacă oamenii din întreaga lume să privească formula din perspectiva unui stil de viață sănătos și să prezinte propria formulă sănătoasă de joc, prin intermediul celui mai folosit limbaj pe internet: emoji.
Implicarea în prevenirea obezității infantile este simplă. Pentru a crea propria formulă 4-3-3 câștigătoare, oamenii trebuie să aleagă cea mai sănătoasă gamă de preferințe care să includă:
- 4 fructe și legume
- 3 proteine
- 3 exerciții fizice…
… și să posteze în social media formula, utilizând emoji-urile preferate și #EatLikeAPro @beko.
În plus, împărtășirea 4-3-3-ului personal nu este doar o modalitate de a imita eroii, este și o șansă de a călători, de a se antrena și de a trăi ca un profesionist pe terenul de antrenament al FC Barcelona.
Câștigătorii concursului vor beneficia de o experiență unică în viață. Vor putea trăi asemenea eroilor lor de la FC Barcelona: un tur exclusiv al stadionului Camp Nou, primind sfaturi în materie de diete de la bucătarii profesioniști și nutriționiștii clubului catalan și având posibilitatea de a se antrena cu profesioniștii de renume mondial de la Academia Barça din centrul de antrenament al FC Barcelona – Ciutat Esportiva Joan Gamper.
Jucătorii FC Barcelona se alătură acțiunii Eat Like A Pro, dezvăluind formulele lor 4-3-3 favorite în social media.
Nutriționistul clubului FC Barcelona, dr. Antonia Lizárraga, a declarat despre campanie: „În timpul săptămânii premergătoare El Clásico, am lucrat cu clubul și jucătorii pentru a crea formula ideală și sănătoasă 4-3-3, pentru a sprijini performanța în teren a acestora. Este minunat să putem arăta oamenilor din întreaga lume cât de importante sunt alegerile alimentare pentru jucători și cum se îmbină cu antrenament și stilul lor de viață pentru a le permite să se joace mereu la capacitate maximă. Acum, prin introducerea provocării 4-3-3, copiii, părinții și fanii de fotbal din întreaga lume pot arăta cum mâncă și cum se antrenează ca un profesionist, având șansa de a câștiga experiența unică FC Barcelona. Aștept cu nerăbdare să-i primim pe câștigători la Camp Nou”.
Studiile arată că, în medie, este nevoie de 66 de zile pentru a se forma un nou obicei. De aceea, Beko crede că dialogul privind un stil de viață sănătos este doar începutul schimbării – trebuie să ne schimbăm obiceiurile și stilul de viață pentru a ajuta în lupta împotriva obezității infantile.
Pentru mai multe detalii, urmăriți pagina de Facebook oficială Beko Romania: https://www.facebook.com/BekoRomania/
Despre Beko:
Beko este liderul pieței de electrocasnice independente și al doilea cel mai important jucător al pieței de electrocasnice din Europa (decembrie 2017). Parte din Arçelik Group, Beko este brandul cu cea mai rapidă creștere pe piața europeană începând cu anul 2000. Partener Principal al FC Barcelona, Beko a donat €1.000.000 pentru creșterea gradului de conștientizare cu privire la provocarea globală a obezității infantile și i-a încurajat pe oamenii din întreaga lume să-și împărtășească obiceiurile alimentare sănătoase în social media. Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care a apărut pe Instagram sau pe Twitter, Beko a donat 1 euro către UNICEF.
Despre FC Barcelona:
FC Barcelona a fost fondată în anul 1899 și este unică în multe feluri. Clubul este deținut de peste 145.000 de membri și se poate lăuda că a fost cel mai de succes club de fotbal din Europa al ultimilor zece ani. În această perioadă, clubul a câștigat patru din cele cinci Ligi ale Campionilor din vitrina clubului și șapte din cele 24 de titluri de campioni ai Spaniei. Datorită personalității sale deosebite, „Barça” este recunoscută ca fiind „mai mult decât un club”. Stilul distinctiv al echipei este proiectat în întreaga lume de către cei mai buni jucători și antrenori ai timpului lor.
Toate acestea merg mână în mână cu ambiția sa continuă de a deveni cea mai admirată, iubită și globală instituție sportivă de pe planetă. Această misiune este susținută de principii de bază cum ar fi modestia, efortul, ambiția, respectul și munca în echipă, în timp ce clubul este renumit și pentru angajamentul său față de societate, care este canalizat prin Fundația FC Barcelona și activitatea sa de educare a copiilor prin intermediul valorilor sportului. FC Barcelona are o acoperire globală de peste 300 de milioane de fani și este un lider mondial în domeniul social media.
Despre Fundația Barça:
Fundația Barça a fost lansată în 1994 pentru a sprijini copiii și tinerii celor mai vulnerabile grupuri sociale prin sport și educație în domeniul valorilor, cu scopul de a contribui la construirea unei societăți mai corecte și mai tolerante. Fundația Barça își dezvoltă activitățile sub obiectivele programelor Organizației Națiunilor Unite – Sport pentru Dezvoltare și Dezvoltare Durabilă. Principalele direcții de acțiune sunt accesul și sprijinul educațional, prevenirea violenței și rezolvarea conflictelor în copilărie și combaterea excluziunii sociale și a discriminării. Astăzi, Fundația lucrează cu peste 1.500.000 de beneficiari din întreaga lume.