Bekopartener principal Food Revolution Day, a fost alaturi de parintii preocupati de un stil de viata sanatos, in cadrul evenimentului care a avut loc pe 20 mai, in Bucuresti, la Conacul Golescu Grant. Peste 600 de parinti si copii au fost prezenti la eveniment si au participat la activitatile pregatite de organizatori, de la ateliere de gatit la activitati sportive si jocuri.
Participantii, parinti si copii deopotriva, au descoperit retete sanatoase pe care le pot prepara cu usurinta in fiecare zi, folosind electrocasnice mici din gama Beko pentru bucatarie (blender, mixer, storcator de fructe). Inspirati de temele atelierelor, parintii si copiii au aflat ca pregatirea meselor poate fi o activitate placuta si distractiva pentru intreaga familie, atunci cand ai aliati de nadejde in bucatarie.
Vedeta evenimentului a fost, fara indoiala, coltul clatitelor, unde 3 bucatari au pregatit retete sanatoase de clatite, folosind plitele cu inductie si cuptoarele Beko, si au experimentat mixuri de ingrediente pline de vitamine si nutrienti. Tehnologiile inovatoare ale produselor Beko au pus in valoare combinatiile delicioase propuse de bucatari, iar participantii au savurat deserturi gustoase si sanatoase.
Produsele Beko sunt inspirate de nevoile si stilul de viata in continua schimbare ale consumatorilor sai, care sunt din ce in ce mai preocupati de o alimentatie sanatoasa si echilibrata. Iar pentru ca formarea unor obiceiuri alimentare sanatoase este cu atat mai importanta pentru copii, Beko le vine in ajutor parintilor cu electrocasnice inteligente si cu functionalitati diverse, care sa ii ajute sa gateasca mese sanatoase rapid si fara efort.
Pentru mai multe detalii despre lumea Beko, detalii despre produsele, tehnologia si caracteristicile produselor, accesati:
www.beko.ro / www.facebok.com/BekoRomania / www.youtube.com/bekoromania
Despre Beko
Beko este marca internationala de electrocasnice a Arçelik Group si Partener premium al echipei de fotbal FC Barcelona. Aceasta ofera game de produse care includ electrocasnice mari, aparate de aer conditionat si electrocasnice de mici dimensiuni. Beko este marca numarul 1 pe piata de electrocasnice neincorporabile si al doilea cel mai mare brand de electrocasnice din Europa, dar si brandul cu cea mai rapida crestere pe piata europeana in ultimii sapte ani.
Pentru Beko, generatia tanara este cea mai mare sursa de inspiratie in identificarea de noi solutii inovatoare. Beko este inspirat de nevoile si stilul de viata in continua schimbare ale oamenilor si e dedicat sa ofere consumatorilor o viata mai simpla prin electrocasnice inteligente. Beko ofera o gama larga de solutii inteligente pentru a satisface nevoile diferitelor categorii de oameni, culturi si moduri de viata, in mai mult de 100 de tari din intreaga lume, prin furnizarea de electrocasnice fiabile si eficiente din punct de vedere energetic, cu tehnologii inteligente si un design elegant.
Beko in Romania
Beko a intrat in portofoliul Arctic in 2003, la scurt timp dupa preluarea pachetului majoritar al Arctic de catre grupul Arçelik. Brandul s-a lansat pe piata din Romania printr-o gama completa de electrocasnice, care se diferentiaza prin tehnologiile de ultima ora pe care le integreaza si printr-un design modern de produs. De la sub-game de produse special create pentru tinerele familii cu copii (gama Bebeko by Beko, 2005), solutii ingenioase pentru iubitorii de animale (masina de spalat rufe cu functia speciala PET) sau tehnologia revolutionara cu lumina albastra din gama Beko Smart Blue Line, Beko si-a consolidat pozitionarea de brand premium inovator si a devenit una din primele marci de electrocasnice preferate de romani.