Bianca Dragusanu si Victor Piturca sunt cele mai mediatizate celebritati in presa scrisa

Acasa/COMUNICATE DE PRESA, media / publicitate, monden / lifestyle/Bianca Dragusanu si Victor Piturca sunt cele mai mediatizate celebritati in presa scrisa
  • Advertising4U.RO-advertising.and.media.solutions-Comunicate.de.presa.Info.Evenimente.Media.NEWS.BUSINESS

Bianca Drăguşanu şi Victor Piţurcă sunt cele mai mediatizate celebrităţi în presa scrisă, în perioada 15 august – 14 septembrie, potrivit mediaTRUST, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare.

Top 10 celebrități

Bianca Drăguşanu revine pe primul loc în topul feminin al celor mai mediatizate celebrităţi. După trei luni în care a ocupat locul doi în clasament, Bianca revine pe prima poziţie cu 86 de apariţii în presa scrisă. Oficializarea relaţiei sale cu Victor Slav şi speculaţiile cu privire la aceasta i-au adus primul loc în topul mediaTRUST.

Andreea Marin ocupă locul doi în topul feminin al vedetelor cu cele mai multe apariţii în presa scrisă. Participarea vedetei la diverse evenimente mondene, relaţia cu Tunkay Ozturk, precum şi dezvăluirea noii relaţii dintre Ştefan Bănică Jr. şi Lavinia Pârva au făcut deliciul presei, asigurându-i vedetei 72 de apariţii în presa scrisă.

Locul trei este ocupat de Monica Gabor cu 60 de apariţii în presa scrisă. Tragicul eveniment din viaţa vedetei – decesul mamei – a fost speculat la maxim de către tabloide. Anda Adam ocupă locul patru în clasament cu 56 de apariţii. Articolele în care apare artista fac referire, în principal, la activitatea sa muzicală şi la fosta relaţie cu actualul soţ al Biancăi Drăguşanu. Mihaela Rădulescu a avut în perioada 15 august – 14 septembrie 55 de apariţii, ocupând astfel locul cinci în clasament. Anamaria Prodan este prezentă în top, cu 53 de apariţii, urmată de Antonia, cu 52 de menţiuni.

Nr

Barbati

Femei

Celebritate

Aparitii in media

Celebritate

Aparitii in media

1

Victor Piturca

430

Bianca Dragusanu

86

2

Laurentiu Reghecampf

354

Andreea Marin

72

3

Gigi Becali

305

Monica Gabor

60

4

Ciprian Marica

250

Anda Adam

56

5

Gheorghe Hagi

132

Mihaela Radulescu

55

6

Mircea Sandu

132

Anamaria Prodan

53

7

Adrian Mutu

111

Antonia

52

8

Radu Mazare

97

Andreea Mantea

49

9

Mitica Dragomir

87

Teo Trandafir

48

10

Catalin Maruta

78

Gabriela Cristea

47

În topul masculin al celor mai mediatizate celebrităţi, primul loc îl deţine antrenorul echipei naţionale de fotbal, Victor Piţurcă. Cele 430 de apariţii fac referire la activitatea sa profesională, la meciurile echipei naţionale în cursa pentru calificarea la Campionatul Mondial, dar şi la aspecte din viaţa personală.

Detronat de Victor Piţurcă, Laurenţiu Reghecampf ocupă locul doi în clasament. Antrenorul Stelei a avut 354 de apariţii în perioada analizată.

După mai multe luni în care a deţinut constant primul loc în topul celor mai mediatizate celebrităţi masculine, Gigi Becali coboară pe locul trei. Finanţatorul Stelei a înregistrat, în intervalul 15 august – 14 septembrie 2013, 305 apariţii în presa scrisă. Fostul atacant al echipei Shalke 04, Ciprian Marica ocupă locul patru în topul mediaTRUST, cu 250 apariţii.  Gheorghe Hagi, prezent în clasament pe poziţia a cincea, a avut 132 de apariţii în presa scrisă, la egalitate cu preşedintele Federaţiei Române de Fotbal, Mircea Sandu.

Celebrităţi pe coperte

Victor Piţurcă conduce şi în topul apariţiilor pe copertă, înregistrând 53 de menţiuni. Laurenţiu Reghecampf este pe locul doi cu 50 de apariţii, urmat de Gigi Becali, cu 33 de apariţii.

Nr

Celebritate

Aparitii pe coperte

1

Victor Piturca

53

2

Laurentiu Reghecampf

50

3

Gigi Becali

33

4

Ciprian Marica

26

5

Mircea Sandu

18

6

Gheorghe Hagi

16

7

Monica Gabor

15

8

Bianca Dragusanu

13

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

9

Andreea Marin

12

10

Victor Slav

12

11

Catalin Maruta

12

12

Mitica Dragomir

11

13

Andreea Mantea

11

14

Ramona Gabor

11

15

Stefan Banica Jr.

11

16

Adrian Mutu

11

17

Nicoleta Luciu

10

18

Alex Velea

9

19

Antonia

9

20

Mihaela Radulescu

8

21

Gabriela Cristea

8

22

Adelina Pestritu

8

 

 

Valoarea echivalentă de publicitate (AVE)

Valoarea echivalentă de publicitate este unul dintre indicii mediaTRUST, care reflectă eficacitatea informaţiilor analizate. Cu cât este mai mare mărimea unui articol despre o companie/persoană într-un ziar anume şi cu atât mai mult costă publicitatea într-un ziar – cu atât mai mare este valoarea echivalentă de publicitate pentru cuvântul cheie monitorizat. Valoarea echivalentă de publicitate în presă este un indice care reflectă o sumă de bani care ar fi trebuit să fie cheltuită pentru plasarea unei reclame de aceeaşi mărime (în centimetri pătraţi).

Nr

Celebritate

AVE (in euro)

1

Victor Piturca

1.740.566

2

Laurentiu Reghecampf

1.406.692

3

Gigi Becali

1.137.457

4

Ciprian Marica

1.023.859

5

Gheorghe Hagi

775.063

6

Mircea Sandu

460.115

7

Andreea Marin

396.931

8

Adrian Mutu

352.860

9

Bianca Dragusanu

319.571

10

Catalin Maruta

290.827

11

Mitica Dragomir

289.965

12

Monica Gabor

280.350

13

Anda Adam

273.642

14

Mihaela Radulescu

258.529

15

Antonia

234.856

16

Radu Mazare

219.679

17

Anamaria Prodan

211.351

18

Andreea Mantea

196.781

19

Gabriela Cristea

185.203

20

Teo Trandafir

141.530

Despre raport

Raportul mediaTRUST analizează gradul de popularitate al celebrităţilor româneşti, pe baza expuneriilor în presă. Cercetarea oferă, de asemenea, date privind valoarea echivalentă de publicitate (unul dintre indicii care reflect eficacitatea informaţiilor analizate) a fiecărei celebrităţi din presă. Analiza a luat în considerare publicaţii tipărite care au apărut între 15 august şi 14 septembrie 2013, monitorizate de mediaTRUST.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!