Brandtailors investeşte 60.000 de euro într-o divizie de branding pentru start-up-uri şi IMM-uri

Acasa/business / banci / asigurari / finante, COMUNICATE DE PRESA, media / publicitate/Brandtailors investeşte 60.000 de euro într-o divizie de branding pentru start-up-uri şi IMM-uri
  • Brandtailors investeşte 60.000 de euro într-o divizie de branding pentru start-up-uri şi IMM-uri

Brandtailors investeşte 60.000 de euro într-o divizie de branding pentru start-up-uri şi IMM-uri

Agenţia de consultanță și design de brand Brandtailors lansează o divizie de business nouă care se va adresa antreprenorilor aflați la început de drum şi IMM-urilor din România. Divizia de design de brand Sigla şi Lozinca are propria echipă de creaţie şi este condusă de Alina Crangă, care a asigurat management-ul proiectelor pentru clienții Brandtailors timp de peste 6 ani. În urma unei investiţii de 60.000 de euro în primele 12 luni, noua divizie ţinteşte aproximativ 50 de proiecte de branding dedicate în mod special companiilor mici, profesioniştilor independenţi şi start-up-urilor.

Sigla şi Lozinca oferă servicii de branding care permit managerilor să construiască identitatea brand-urilor de companie, de produse sau de servicii într-o manieră profesionistă, încadrându-se în același timp în limitele bugetelor specifice companiilor mici sau start-up-urilor. Clienţii potenţiali sunt, de asemenea, cei care intenţionează să folosească investiţiile în branding ca pe un avantaj suplimentar în categorii oricât de aglomerate de produse și servicii, dincolo de preţurile competitive şi flexibilitatea comercială.

„Am bazat lansarea acestei companii pe numărul de cereri primite de la start-up-uri și companii mici care caută propuneri profesioniste, dar care prioritizează investiţiile în producţie sau vânzări şi au puţine resurse la dispoziţie pentru branding. Sigla şi Lozinca le oferă servicii accesibile de branding, iar clienţii pot bugeta mai uşor cheltuielile cu elementele de identitate care îi ajută să se prezinte profesionist în faţa clienţilor.”

Alina Crangă, Director Executiv Sigla şi Lozinca

Sigla şi Lozinca îi ajută pe clienţi să dezvolte nume, identităţi vizuale, sloganuri, design de materiale de papetărie şi manifestări online pentru brand-uri de companii, produse și servicii. Un element de noutate sunt serviciile de brand management, care permit companiilor fără echipă de marketing în organigramă să continue coerent demersurile de comunicare după încheierea proiectului de branding sau rebranding. Serviciul este disponibil contra unui onorariu lunar.

„Vrem ca, prin Sigla şi Lozinca, să aducem know-how de branding și eficiență comercială prin design chiar și în cele mai mici companii din România. Ţintim la standardele pe care le vedem în pieţe cu o cultură vizuală dezvoltată, în care orice cafenea și orice produs artizanal beneficiază de un design plăcut, dacă nu spectaculos. Vom contribui la dezvoltarea unui mediu vizual mai educat din punct de vedere estetic, ceea ce va fi benefic pentru toată lumea implicată în fluxul comercial generat de brand-uri. Aceasta este misiunea pe care am setat-o pentru noua divizie, dincolo de obiectivele de business pe care le avem ca urmare a acestei investiţii.”

Andreea Florea, Managing Partner Brandtailors & fondator Sigla și Lozinca

Oferta completă de servicii şi produse oferite de Sigla şi Lozinca este disponibilă pe www.siglasilozinca.ro

Brandtailors va continua să ofere servicii premium pentru companiile cu nevoi complexe de poziţionare precum audit de brand și analiza competiției, arhitectură de portofoliu, consultanţă de brand şi servicii de design și comunicare cu un nivel ridicat de personalizare.

Despre Brandtailors:

Brandtailors este compania de consultanţă şi design de brand care, în cei 10 ani de prezenţă pe piaţa din România, a lansat aproape 200 de proiecte de branding şi design, punându-şi amprenta asupra dezvoltării a peste 90 de brand-uri din 48 de industrii diferite.

Dacă am rezuma abordarea Brandtailors asupra proiectelor de branding şi rebranding dezvoltate de-a lungul timpului, am folosi cuvinte precum strategie, viziune, metodologie şi eficienţă. În spiritul acestor idei, suntem prima şi singura companie de consultanţă şi design de brand din România care şi-a separat operaţiunile de branding de produs şi respectiv branding corporatist în două echipe distincte de profesionişti.

Colaborarea cu clienţi precum Albalact, Fabryo, Agricola, Tymbark Maspex, Teamnet, ŢiriacHoldings, Carpatina, Intact Media Group, Kandia, Petrom, Pepsico, Tetra Pak, Interstar, Lactalis, Scandia Food, Azuga Waters sau Titan ne-au dovedit ca ne putem mândri cu proiecte care au definit şi redefinit nu numai brand-urile pe care am lucrat, dar şi întreaga categorie din care fac parte.

Curajul de a redefini practicile curente ale industriei şi rezultatele incontestabile ale proiectelor noastre ne-au adus în portofoliu, an după an, brand-uri ca Ţiriac Holdings, Agricola, Antena 1, Ymens, Naturlich, BCR Open Romania, Zuzu, Carpatina, Melliris, Kandia, Silvana, ROM, Grania, Azuga Apă de Izvor, Peak sau Teamnet multe dintre ele fiind premiate şi apreciate la nivel internaţional în cadrul unor prestigioase competiţii de profil.

Creativitatea soluţiei strategice, rigoarea design-ului de brand, calitatea parteneriatelor cu clienţii, abilitatea de reinventare a echipei de la un proiect la altul şi mai ales eficienţa comercială dovedită a proiectelor noastre se traduc prin standardul „spectacular” care a reconfirmat Brandtailors drept lider reputaţional al industriei de branding din România.