Campionatul European de Fotbal – 84.198 de menţiuni în mediul online

  • Campionatul European de Fotbal – 84.198 de menţiuni în mediul online

Campionatul European de Fotbal – 84.198 de menţiuni în mediul online

Desfăşurat în perioada 10 iunie -10 iulie 2016, Euro 2016 a înregistrat 84.198 de menţiuni în online. Companiile din România au mizat pe promovarea produselor în contextul campionatului, iar în aceeaşi perioadă au fost difuzate/tipărite 27.363 de reclame.

EURO 2016 – 84.198 de menţiuni în online

În perioada 10 iunie – 10 iulie 2016, s-au înregistrat 84.198 de menţiuni în online referitoare la EURO 2016, 32.524 în presa online (portaluri).

51.649 de menţiuni în Social Media, dintre care 36.132 sunt pe Facebook.

Euro 2016 – 27.363 reclame (10 iunie – 10 iulie 2016)

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

În topul brandurilor cu cele mai multe reclame difuzate, în contextul Euro 2016, este Bergenbier cu 4.362 de reclame, urmat de Selgros cu 1.708 reclame și Total Quartz cu 1.679 reclame. Altex este în top cu 1.651 de reclame, urmat Billa cu 1.472 de reclame, Chio – 1.425 reclame, Profi – 1.392 de reclame, Coca Cola – 1.332 reclame, Pringles – 1.291 de reclame, Lay’s – 1.142 de reclame, emag.ro – 781 reclame.

În topul surselor cu cele mai multe reclame difuzate se numără Sport.ro – 3.452 reclame, Radio Zu – 1.324 reclame și Gazeta Sporturilor – 68 reclame.

Despre raport

Analiza a luat în calcul publicațiile online, monitorizate de mediaTRUST în perioada 10 iunie – 10 iulie 2016. Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, în perioada 10 iunie – 10 iulie 2016. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Înființată în 1999, mediaTRUST furnizează servicii de monitorizare pentru clienți din toate industriile, ONG-uri, companii și instituții ale statului. Din 2004 suntem membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), iar în 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!