Care sunt brandurile de cosmetice cu cea mai mare vizibilitate în publicitate?

Acasa/business / banci / asigurari / finante, COMUNICATE DE PRESA, media / publicitate/Care sunt brandurile de cosmetice cu cea mai mare vizibilitate în publicitate?
  • Care sunt brandurile de cosmetice cu cea mai mare vizibilitate în publicitate?

Care sunt brandurile de cosmetice cu cea mai mare vizibilitate în publicitate?

mediaTRUST, cea mai dinamică companie de monitorizare media din România, prezintă topul brandurilor de cosmetice şi îngrijire personală cu cea mai mare vizibilitate în publicitate, în perioada 1 ianuarie – 20 aprilie 2015.

În topul brandurilor de cosmetice/îngrijire personală conduce Nivea cu 11.638 reclame difuzate şi un rate card estimat la 22.381.406 de euro. Lacaluct ocupă locul doi în top cu 7.829 reclame, urmat de Head&Shoulders cu 4.849 reclame.

 Blend-a-med este prezent în clasament cu 4.614 de reclame, urmat de Garnier cu 4.607 reclame şi Gilette cu 4.547 de reclame. Dove a înregistrat, în perioada 1 ianuarie – 20 aprilie 2015, 4.188 de reclame cu un rate card estimat de 7.535.456 euro. L’Oreal a înregistrat 4.004 de reclame şi un rate card de 7.853.553 euro. Colgate este prezent în top cu 3.133 de reclame. Wash&Go ocupă locul 10 cu 2.920 de reclame. Clear este pe locul 11 cu 2.801 de reclame, urmat de Always cu 2.665 de reclame. Din clasament mai fac parte Rexona cu 2.077 de spoturi, Vichy cu 1.823, Fa cu 1.755. Milde a avut în perioada analizată 1.720 de reclame, urmat de Oral B cu 1.621, Avon cu 1.600 reclame, Aquafresh cu 1.559 şi Parodontax cu 1.542 de reclame.

Televiziunea este canalul media pe care au mizat principalele branduri de cosmetice. Din totalul de 91.959 de reclame, 83.878 au fost difuzate de televiziuni, 7.298 pe posturile de către posturile de radio, iar 783 de machete publicitare au fost tipărite în presa scrisă. Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate se numără: Acasă TV cu 13.184 de reclame difuzate, Magic FM cu 1.275 de spoturi difuzate și publicația Ring cu 73 de reclame.

Despre raport

Pentru vizibilitatea în publicitate, realizată cu ajutorul aplicației admonit, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste  91.959 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie -20 aprilie 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria Cosmetice/ îngrijire personală.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.