Top branduri cosmetice in publicitate

mediaTRUST, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare, prezintă topul brandurilor de cosmetice şi îngrijire personală cu cea mai mare vizibilitate în publicitate, în perioada 1 ianuarie – 30 aprilie 2014.

În topul brandurilor de cosmetice/îngrijire personală cu cel mai mare volum de publicitate conduce Nivea cu 15.872 reclame difuzate şi un rate card de aproximativ 26.886.553 de euro. Dove ocupă locul doi în top cu 8.099 reclame, urmat de Gillette cu 5.964 reclame.

 

Head&Shoulders este prezent în clasament cu 5.862 de reclame, urmat de Colgate cu 5.708 reclame şi Lacaluct cu 4.120 reclame. Garnier a înregistrat, în primele 4 luni ale anului 2014, 3.972 de reclame cu un rate card estimat de 8.705.851 euro. Schwarzkopf a înregistrat 3.433 de reclame şi un rate card de 6.581.407 euro. Wash&Go este prezent în top cu 3.398 de reclame. L’Oreal ocupă locul 10 cu 3.368 de reclame. Pantene este pe locul 11 cu 3.351 de reclame, Urmat de Clear cu 2.780 de reclame. Din clasament mai fac parte Blend-a-med cu 2.555 de spoturi, Gerovital cu 2.139, Parodontax cu 2.084. Avon a avut în primele patru luni ale anului 1863 de reclame, urmat de Always cu 1.838, Veet cu 1.606 reclame şi Syoss cu 1.493 de reclame.

Brand Nr. de reclame Cost/euro
Nivea 15872 26.886.553
Dove 8099 14.100.446
Gillette 5964 8.187.414
Head&Shoulders 5862 8.326.179
Colgate 5708 12.950.974
Lacalut 4120 1.107.739
Garnier 3972 8.705.851
Schwarzkopf 3433 6.581.407
Wash&Go 3398 6.355.009
L’Oreal 3368 7.776.989
Pantene 3351 6.073.419
Clear 2780 2.814.480
Blend-a-med 2555 5.342.614
Oral B 2550 5.108.234
Gerovital 2139 4.728.617
Parodontax 2084 4.144.373
Avon 1863 3.861.124
Always 1838 4.598.128
Veet 1606 1.871.642
Syoss 1493 3.782.227

Televiziunea este canalul media pe care au mizat principalele branduri de cosmetice. Din totalul de 102.016 de reclame, 96.327 au fost difuzate de televiziuni, 4.577 pe posturile de radio şi 1.112 au fost tipărite în presa scrisă.

Despre raport

Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste  102.012 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 30 aprilie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria Cosmetice/ îngrijire personală.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.

Go to Top