Care sunt companiile de asigurari cu cea mai mare vizibilitate in media si publicitate, in primele trei luni ale anului 2014?

mediaTRUST România prezintă vizibilitatea companiilor de asigurări în mass media şi publicitate în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014.

Topul apariţiilor în mass media

Carpatica Asig, prezentă pe piaţa asigurărilor din 1996, ocupă primul loc în topul companiilor cu cele mai multe apariţii în mass media – 3.763 de materiale, în primele trei luni ale anului 2014. Intrată pe piaţă din 1991, Astra Asigurări ocupă locul doi în clasament cu 2.724 de materiale. Locul trei este ocupat de Aviva care a înregistrat 1.067 de materiale.  Compania de asigurări Omniasig este pe locul patru în top cu 905 de materiale, urmată de Allianz-Ţiriac, cu 518 materiale. Asirom este prezentă în clasament cu 427 de materiale, Euroins a înregistrat  412 materiale, iar Uniqa 353 de materiale. Din clasament mai fac parte Groupama cu 334 materiale, Aegon 274 materiale, Generali  Asigurări cu 238 materiale, ING Asigurări cu 211 materiale, BCR Asigurări cu 195 materiale, Alico cu 167 materiale şi City Insurance cu 161 materiale.

 Printre sursele care au publicat cele mai multe materiale despre companiile de asigurări în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014, se numără  1asig.ro cu 297 de articole, Ziarul Financiar cu 221 materiale, Digi 24 cu 325 materiale difuzate şi Europa FM cu 76.

Topul companiilor de asigurări cu cel mai mare volum de publicitate în primele trei luni ale anului 2014

În topul companiilor cu cel mai mare volum de publicitate conduce grupul Gothaer, cu 1.016 reclame difuzate în principal la TV. ING Asigurări a înregistrat în perioada 1 ianuarie -31 martie, 305 de reclame.

City Insurance este prezent în top cu 107 reclame, urmat de Omniasig cu 105 reclame şi 4 Life Direct cu 82 de reclame. Carpatica Asig este pe locul şase, la egalitate cu Allianz, fiecare având câte 54 de reclame. Saftey Broker a înregistrat 46 de reclame, BCR Asigurări, 23 de reclame, iar Astra Asigurări, 8 reclame.

Brand

Nr de spoturi

Cost (euro)

Gothaer

1016

2035340

ING Asigurari

305

1152203

City Insurance

107

176488

Omniasig

105

370200

4 Life Direct

82

201020

Allianz

54

14800

Carpatica Asig

54

14915

Safety Broker

46

14013

Despre raport

Analiza a luat în calcul publicațiile tipărite şi online, posturile de radio şi TV monitorizate de mediaTRUST în perioada 1 ianuarie  – 31 martie 2014. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste  17.989 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 31 martie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria Finanţe.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.

Contact:

Delia Nan

PR Manager

0753.321.226

delia.nan@mediatrust.ro

Go to Top