Cat s-a vorbit in ultimul an in presa scrisa si online despre situatia cainilor vagabonzi?

Acasa/COMUNICATE DE PRESA/media / publicitate/Cat s-a vorbit in ultimul an in presa scrisa si online despre situatia cainilor vagabonzi?

Problema câinilor vagabonzi a luat din nou amploare în media, după ce un copil de 4 ani a murit atacat de câini. mediaTRUST prezintă vizibilitatea subiectului în presa scrisă și online în perioada anterioară tragediei și la o săptămână după aceasta.

În perioada 1 septembrie 2012 – 1 septembrie 2013, subiectul câinilor maidanezi a avut o expunere mai mare în mediul online, fiind înregistrate  2.366 de articole.

Presa scrisă a publicat 239 de materiale ce au avut ca subiect  problema câinilor maidanezi. Dintre acestea, 197 de articole au apărut în presa locală, iar 42 în presa centrală.

Top surse locale

Județul Mehedinți: Gazeta de Sud – 10 articole

Județul Botoșani – Eveniment de Botoșani – 8 articole

Județul Vâlcea –  Monitorul de Vâlcea – 6 articole

Top surse centrale

Puterea – 7 articole

Jurnalul Național – 7 articole

Click – 6 articole

  situația câinilor vagabonzi in media

                 

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

În perioada 2 – 9 septembrie 2013, după moartea unui copil în vârstă de patru ani, mușcat de maidanezi, presa a început mediatizarea agresivă a tragicului eveniment.

Numărul articolelor legate de acest subiect, precum și de situația mereu incertă a câinilor vagabonzi, a crescut vizibil.

Astfel, dacă în perioada 1 septembrie 2012 – 1 septembrie 2013, presa scrisă a publicat 239 de materiale despre câinii vagabonzi, la doar o săptămână dupa cumplita tragedie (2 septembrie – 9 septembrie 2013), presa scrisă a tipărit 104 de  articole.

Expunerea online a subiectului a înregistrat 5.864 de materiale în perioada 2 – 9 septembrie 2013, mai mult cu 3.498 materiale, față de intervalul 1 septembrie 2012 – 1 septembrie 2013.

Analiza a luat în calcul publicațiile tiparite si online (fără social media) monitorizate de mediaTRUST în perioada 1 septembrie 2012 – 9 septembrie 2013. Detalii privind monitorizarea presei scrise sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.

Contact:

Delia Nan

PR Manager

0753.321.226

delia.nan@mediatrust.ro

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!

Go to Top