CBS si Chellomedia isi extind parteneriatul. Zone Reality va deveni CBS Reality!

Acasa/business / banci / asigurari / finante, COMUNICATE DE PRESA, media / publicitate, PROMO Comunicate de Presa/CBS si Chellomedia isi extind parteneriatul. Zone Reality va deveni CBS Reality!

Advertising4U.ro-Comunicate-de-presa-Info-evenimente-Media-NEWSChellomedia şi CBS Studios International anunţă astăzi începutul unei noi colaborări prin intermediul căreia canalele Chello Zone vor fi lansate sub brandul CBS și vor fi difuzate în 83 de teritorii din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Acest nou parteneriat reprezintă o extindere a celui încheiat în noiembrie 2009.

Canalele din portofoliul liderului internaţional Chellomedia vor fi rebrenduite și vor avea un nou conținut, devenind: CBS Drama, CBS Reality şi CBS Action în teritorii precum: Polonia, Benelux, Turcia, Africa de Sud şi Rusia. Posturile TV Chello Zone din cele 83 de teritorii ajung în casele a peste 43 de milioane de abonaţi.

Canalele CBS Chello Zone vor conţine programe recunoscute internațional și emisiuni de tip franciză din vasta arhivă CBS, cea mai mare din lume, cu un conţinut de peste 70 000 de ore de transmisie și cu emisiuni precum: “48 Hours,” “Judge Judy,” “Dynasty,” “Star Trek,” “Touched By an Angel” şi “America’s Next Top Model.” Pe lângă programele deja deținute de CBS, vor fi achiziţionate şi altele de la terţi furnizori.

CBS primeşte 30% din cota posturilor de televiziune, contribuind cu propriile programe şi titluri recunoscute la nivel global. CBS a primit titlul de Brandul Anului în rândul reţelelor de difuzare, conform unui sondaj american. Canalele vor continua să fie operate de Chello Zone iar noul consiliu va fi format deopotrivă de reprezentanţi CBS şi Chello Zone, care se vor ocupa de strategia şi direcţiile grupului.

‘’Chellomedia continuă să se axeze pe construirea și creșterea portofoliului canalelor de televiziune la nivel internațional iar colaborarea cu cele mai puternice branduri de divertisment face parte din strategia noastră; suntem încântați de parteneriatul pe care l-am construit cu CBS și odată cu semnarea acestei colaborări ne-am luat angajamentul să creștem numărul de abonați’’, afirmă Președintele Chellomedia, Niall Curran.

„Aceasta este o oportunitate extraordinară, deoarece conţinutul programelor CBS şi brandurile noastre internaționale vor face din acest parteneriat un adevărat succes”, declară Armando Nuñez, Preşedinte CBS Studios International. “Portofoliul nostru de programe va beneficia, astfel, de o distribuție lărgită în toată lumea. Echipa Chello reprezintă un partener remarcabil, iar expertiza canalelor lor se potrivește perfect cu programele noastre de renume mondial. Aşteptăm cu interes demararea acestui nou capitol al colaborării noastre.”

“Lansarea canalelor CBS Chello Zone va fi pe placul partenerilor şi publicului nostru. Această colaborare marchează un pas important alături de CBS Studios International şi astfel începe o nouă eră pentru ambele companii.  Canalele TV din Marea Britanie au evoluat impresionant şi aşteptăm cu nerăbdare acelaşi succes și în regiunea EMEA, urmând să punem la dispoziţia milioanelor de telespectatori programele şi titlurile portofoliului CBS”, declară Dermot Shortt, Chief Executive Officer Chello Zone.

Canalele CBS Chello Zone din Marea Britanie au cunoscut o dezvoltare importantă de la rebrenduirea acestora din anul 2009. Astfel, numărul telespectatorilor care urmăresc posturile CBS, a crescut cu 130%. (Sursa: BARB, noiembrie 2009 – iunie 2012)

Canalele internaționale CBS difuzate în Marea Britanie, India și Australia, dar și în cele 83 de teritorii noi, însumează acum 105 milioane de gospodării.

***

Despre istoria canalelor de televiziune Chello Zone

Zone Romantica a fost primul canal tematic, lansat în anul 1998 de Zone Vision, companie care şi-a păstrat acelaşi nume până în anul 2006. Canalul a fost prima oară disponibil în Ungaria şi Polonia şi ajunge în prezent la peste 7,8 milioane de abonaţi din 22 de ţări. În Polonia, Zone Romantica va deveni CBS Action iar în celelalte teritorii CBS Drama.

Zone Reality a fost inițial lansat în Europa în anul 1999 sub numele de Reality TV. Canalul este acum disponibil în 81 de ţări şi are peste 25 de milioane de abonaţi. Zone Reality va deveni CBS Reality în toate teritoriile.

Club TV, cunoscut la început sub denumirea de Club, a fost lansat de Chellomedia în anul 1999. Canalul a făcut parte din portofoliul Chello Zone până în anul 2005 iar în prezent ajunge la peste 5,8 milioane de abonaţi din Polonia. Canalul va deveni CBS Drama.

Despre canalele de televiziune CBS Chello Zone UK

Canalele CBS Chello Zone U.K. reprezintă un portofoliu ce însumează şase canale britanice de divertisment, parteneriatul dintre cele două corporații fiind un joint venture încheiat în luna septembrie a anului 2009 între CBS Studios International şi Chello Zone. Portofoliul cuprinde: CBS Reality, CBS Reality +1, CBS Drama, CBS Action, Horror Channel şi Horror Channel +1 şi dispune de o gamă largă de conţinut de tip dramă şi reality, parte din arhiva CBS. Posturile TV sunt completate cu programe de divertisment achiziționate de la terţi furnizori. Canalele CBS Chello Zone ajung în peste 14 milioane de case prin intermediul platformelor Sky, Virgin Media şi Freesat. Chello Zone face parte din Chellomedia, un lider mondial în segmentul companiilor media, fiind divizia europeană de conţinut a Liberty Global Inc. CBS Studios International este un furnizor de top de programe pentru piaţa de televiziune internaţională şi este o divizie a corporaţiei CBS.

Despre CBS Studios International

CBS Studios International este lider în furnizarea de programe pe piaţa de televiziune internaţională, având licenţe pentru mai mult de 200 de pieţe, cu difuzare în peste 30 de limbi pe numeroase platforme. CBS Studios International exportă, de asemenea, producţii locale pentru zone din diferite colţuri ale lumii şi deţine societăţi de tip joint venture în Marea Britanie şi Irlanda (CBS Chellozone U.K. Channels Partnership), în Australia (ELEVENCO, o societate de tip joint venture cu TEN NETWORK AUSTRALIA şi TV1 şi canale în parteneriat cu CBS, NBCU şi SONY) şi în India (BIG CBS, un parteneriat de tip joint venture cu Reliance Broadcast Networks Limited). Conţinutul programelor provine de la CBS Television Studios, CBS Television Distribution, Showtime, CBS News, CBS Films, precum şi dintr-o arhivă cu peste 70 000 de ore de programe. CBS Studios International este o divizie care aparține de CBS Corporation.

Despre Corporaţia CBS

Corporaţia CBS (NYSE: CBS.A şi CBS) este o companie mass-media care creează şi distribuie un conţinut de programe de calitate superioară pentru publicul din întreaga lume pe o varietate de platforme. Compania funcţionează încă de la începutul industriei de cablu TV şi între timp a încheiat numeroase parteneriate cu firme media de top. CBS deţine cea mai vizionată reţea de televiziune din Statele Unite şi una dintre cele mai mari arhive cu un conţinut de programe de divertisment, care au făcut din marca sa – “The Eye” – unul dintre cele mai recunoscute branduri din lume. Compania activează în toate domeniile media şi de divertisment, incluzând cablu TV, presă, radio, televiziune locală, film, advertising outdoor și comunicare social media. Portofoliul CBS cuprinde: CBS Television Network, The CW (o societate de tip joint venture între CBS Corporation şi Warner Bros. Entertainment), Showtime Networks, CBS Sports Network, Smithsonian Networks, Simon & Schuster, CBS Television Stations, CBS Radio, CBS Outdoor, CBS Television Studios, CBS Studios International, CBS Television Distribution, CBS Interactive, CBS Consumer Products, CBS Home Entertainment, CBS Films şi CBS EcoMedia.

www.cbscorporation.com

Despre Chellomedia

Chellomedia este divizia principală de conținut a Liberty Global Inc. Aceasta este un important producător şi distribuitor de canale de televiziune şi în același timp un furnizor de servicii digitale avansate pentru alți operatori internaţionali.

Compania deține un portofoliu de 56 de canale tematice, dintre care 37 sunt 100% proprietate privată. Restul de 19 canale se află în regim de joint-venture cu o serie de companii media de top, precum: A+E, CBS şi MGM și cu platformele Polsat şi Zon Multimedia. Chellomedia oferă o gamă largă de servicii de televiziune prin parteneriatele de tip B2B, cu At Media şi Chello DMC, pentru o varietate de canale internaţionale.

Despre Chello Zone

Chello Zone este unul din liderii internaţionali în producţia şi distribuţia canalelor tematice din Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Asia. Cu o gamă diversă de posturi TV ce fac parte din categoriile – sport, filme, reality, lifestyle şi televiziuni pentru copii, Chello Zone se adresează unui public extrem de variat.

Compania deţine un portofoliu de cinci branduri consolidate: Zone Reality, Zone Romantica, Horror Channel, Extreme Sports Channel şi canalul JimJam pentru preşcolari. Chello Zone operează, de asemenea, o serie de canale în regiunea EMEA, printre care se numără Outdoor Channel, Food Network şi Fine Living în colaborare cu Scripps Networks Interactive. Împreună cu CBS Studios International, Chello Zone a înfiinţat o societate mixtă cu un portofoliu de şase posturi britanice de divertisment.

Canalele sale de televiziune sunt transmise în peste 160 de milioane de case, din mai mult de 112  ţări şi sunt difuzate în 27 de limbi.

Chello Zone face parte din Chellomedia, un lider mondial în segmentul companiilor media, fiind divizia europeană de conţinut a Liberty Global Inc.

www.chellozone.com

***

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm contactaţi:

Camelia Mitrofan

Chello Networks, România

Mobil: 0727 739 136

E-mail: camelia.mitrofan@chellocentraleurope.com

Melissa Goss

Chello Zone

Phone: +44 (0)207 644 8406

Email: melissa.goss@chellozone.com

Luke Fredberg (International)

Cristina Dunn /Christina Joyce Premier PR

Phone: +44(0)20 7292 8346 / +44(0) 7292 8352

Email: cristina.dunn@premierpr.com / christina.joyce@premierpr.com