CISEROM – aniversarea a 90 ani de traditie si performanta romaneasca

Unul dintre cele mai vechi branduri romanesti, CISEROM, a implinit 90 de ani. Un brand cu traditie care a trait istoria tumultuoasa, care a unit oameni si generatii si care priveste cu incredere spre viitor.

Povestea Ciserom a inceput in anul 1927 cand Gustav Bahner a infiintat in Sebes fabrica de ciorapi si tricotaje. Avand conducere germana si aproximativ 150 de muncitori, CISEROM a reusit intr-un timp foarte scurt sa se extinda si sa realizeze, lunar, o productie de 210.000 perechi ciorapi. Imediat dupa revolutie, in anul 1990, s-a nascut brandul Ciserom (CIorapi- SEbes- ROMania), care simbolizeaza si in zilele noastre perseverenta si traditia sosetelor romanesti de calitate. Ulterior, in 2012, un rebranding a adus o imagine moderna marcii Ciserom, regasita pe fiecare ambalaj si element de comunicare. Astazi compania are 320 angajati devotati locului de munca, multi fiind deja la a doua generatie, care declara cu mandrie ca isi iubesc meseria si locul de munca („a doua familie” pentru ei), dandu-si mereu silinta sa faca totul bine si punand accent pe respect si profesionalism.

Recent, pe 1 septembrie 2017, Ciserom a aniversat implinirea a 90 ani. Cu aceasta ocazie a avut loc un eveniment aniversar la Sebes, localitatea unde a inceput, continua si se va tese in continuare frumoasa poveste a sosetelor colorate. La acest eveniment au participat peste 400 invitati, care s-au bucurat impreuna de primii 90 ani ai companiei si de realizarile pe care le-au avut pana in prezent. In timpul evenimentului a fost difuzat un film aniversar (“90 ani in 9 minute”), urmat apoi de discursurile Directorului General Ciserom – domnul Constantin Ispir, Presedintelui CJ Alba – domnul Ion Dumitrel, Vicepresedintelui CJ Alba – domnul Dumitru Fulea si Viceprimarului munincipiului Sebes – domnul Adrian Bogdan. A fost o intalnire de suflet, in cadrul careia echipa Ciserom a multumit tuturor clientilor, care i-au „purtat” si i-au sprijinit, decernand plachete aniversare celor care si-au adus contributia la dezvoltarea si modernizarea firmei: unui pensionar care a lucrat incepand din anul 1944, fostilor directori (unele premii au fost decernate in memoriam rudelor), precum si celui mai varstnic angajat Ciserom cu 45 ani vechime in aceeasi sectie si pe acelasi post. Au fost citite mesajele si felicitarile primite de la clienti si colaboratori, atat din tara, cat si din strainatate. Pe partea artistica o trupa de dansuri sasesti din Sebes (avand in vedere originile germane ale firmei), alaturi de o trupa de dansuri populare romanesti din Sebesel Alba si 2 solisti de muzica populara au incantat audienta. La final, toti invitatii au admirat un mare ciorap realizat din alte cateva zeci de perechi individuale, pe care au fost tricotate prenumele tuturor angajatilor si apoi au gustat din tortul aniversar ornat cu ‘ciorapei’.

Astazi, portofoliul CISEROM numara peste 2,000 repere distincte, ajungand la o productie anuala de 9.5 milioane perechi sosete si avand, totodata, o crestere de 5% fata de productia de anul trecut. De asemenea, inregistreaza o cifra de afaceri de aproximativ 5 milioane euro, cu un profit de aproximativ 200.000 euro, aceste cifre crescand fata de anul trecut cu 10%. De mentionat ca 30% din productia anuala este trimisa catre export, in tari precum Germania, Italia, Marea Britanie, Franta, Irlanda si Elvetia, iar 70% este alocata pietei interne. CISEROM foloseste canale directe pentru a-si vinde produsele pe piata locala – retelele de hypermarket-uri (Carrefour Hyper si Express, Metro Cash&Carry, Selgros Cash&Carry, Cora, Hervis Sport, Kaufland Romania, Real, DM Drogerie), magazine de cartier sau magazine cu specific textil. In plus, fabrica detine si 2 magazine proprii, ambele in orasul Sebes. De asemenea, ca urmare a schimbarii obiceiurilor de cumparare ale romanilor, si-a dezvoltat un magazin online www.shop.CISEROM.ro, unde organizeaza frecvent campanii de reducere.

Misiunea CISEROM este aceea de a duce mai departe cu perseverenta si indemanare traditia de 90 ani, de a identifica noi dorinte ale consumatorilor si de a raspunde acestora cu daruire si pasiune.