Coca-Cola HBC si IMAGE PR demasca "managerii de carton"

Cine sunt managerii „de carton” si cum ii recunoastem? Sunt acei manageri care nu isi motiveaza echipele, care nu inteleg rolul de mentor pe care ar trebui sa-l aiba pentru oamenii din subordine si care nu isi asuma responsabilitatea pentru rezultatele obtinute sub supervizarea lor.

Coca-Cola HBC a lansat in aceasta primavara o campanie online prin care evidentiaza cele mai frecvente greseli pe care le fac managerii in relatia cu echipele lor si contribuie in mod activ la schimbarea acestor atitudini in randul acestora. Mecanismul campaniei a presupus o comunicare in doua etape: identificarea greselilor si ilustrarea lor in spirit comic, respectiv oferirea de solutii si sfaturi de catre angajatii Coca-Cola HBC cu privire la bunele practici ale unui manager.

Situatiile negative alese au fost exagerate intentionat, pentru a scoate in evidenta cat de nepotrivite sunt astfel de comportamente intr-o echipa. Iar stilul grafic simplu, in spiritul benzilor desenate, s-a potrivit excelent abordarii comice si relaxate a situatiilor negative. Toate ilustratiile au fost reunite intr-un articol postat pe site-ul de cariera al companiei – 15 semne ca nu esti un Super-Manager – si promovate intens pe pagina de Facebook Talente Nedescoperite.

In faza a doua, managerii Coca-Cola HBC au oferit sfaturi si recomandari care sa ii ajute pe manageri sa evite astfel de greseli in comunicarea cu echipa, sa gestioneze mai bine relatiile de lucru si sa se comporte ca adevarati Super Manageri. Sfaturile managerilor au fost de asemenea postate pe pagina de Facebook a companiei.

Initiativa Super-Manager face parte din campania de comunicare a programului de Management Trainee Coca-Cola HBC, campanie realizata de IMAGE PR.

###

Despre Coca-Cola HBC Romania

Coca-Cola Hellenic este al doilea imbuteliator ca marime al companiei Coca-Cola din punctul de vedere al volumului, avand vanzari de peste 2 miliarde de unitati. Compania activeaza intr-o zona geografica extinsa, avand operatiuni in 28 de tari, servind o populatie de peste 560 milioane de oameni. Coca-Cola Hellenic ofera o gama variata de bauturi racoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apa, sport, energizante, ceaiuri si cafea. Coca-Cola Hellenic promoveaza o dezvoltare durabila, generand valoare pentru afacerea sa si pentru societatea in care activeaza. In acest sens, compania furnizeaza bauturi racoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, incurajand in acelasi timp un mediu de lucru deschis si desfasurandu-si activitatea intr-un mod responsabil astfel incat sa protejeze si sa mentina neschimbat mediul inconjurator, contribuind la dezvoltarea socio-economica a comunitatilor locale.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.

Pentru mai multe informatii legate de companie va rugam sa vizitati site-urile www.coca-colahellenic.ro si www.thecoca-colacompany.com.

Despre IMAGE PR

IMAGE PR este una dintre primele agentii de relatii publice infiintate in Romania, lider pe piata de comunicare. Reputatia IMAGE PR se bazeaza pe cei 19 ani de consultanta strategica oferita clientilor, pe calitatea serviciilor si pe rezultatele campaniilor de comunicare dezvoltate. IMAGE are in prezent o echipa de 30 de oameni care ofera consultanta unor clienti precum: Arctic, Coca-Cola Hellenic, Unilever, Eco-Rom Ambalaje, Danone, Reckitt Benckiser. Pentru mai multe informatii va rugam vizitati website-ul si canalele de social media ale agentiei: www.imagepr.ro, www.linkedin.com/company/image-pr, www.facebook.com/imagepr.

Go to Top