Crestere de trafic la CFR Calatori pe perioada sezonului estival

Acasa/COMUNICATE DE PRESA/business/Crestere de trafic la CFR Calatori pe perioada sezonului estival

In conditiile reducerii timpilor de mers pe calea ferata spre/dinspre Constanta/Mangalia, traficul inregistrat de CFR Calatori in sezonul estival 2011 a fost  cu aproximativ 40% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut.

In sezonul estival 2011, pasagerii au beneficiat de 54 de trenuri puse la dispozitie de CFR Calatori, ce au asigurat legaturi cu litoralul romanesc. In perioada 17 iunie – 13 septembrie 2011, trenurile care circulau pana la/ de la Constanta si-au prelungit traseul pana la / de la Mangalia, deservind astfel statiunile de pe litoral, iar trenurile suplimentare au asigurat legatura intre litoral şi principalele destinatii din tara.

De asemenea, calatorii au putut alege variante tarifare avantajoase prin ofertele comerciale:

·         Minigrup 2 – 5” este destinata celor calatoresc in grupuri mici (de 2 – 5 persoane) şi este valabila in toate zilele saptamanii, mai putin in zilele de vineri şi duminica, cu reduceri intre 10% şi 25 %;

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

·         „Cartea VSD” (vineri, sambata, duminica) valabila in week-end, cu reduceri intre 25% şi 60%;

·         „Calatoria dus-intors” cu o reducere de 10%;

  • reduceri intre 5-13% la achizitionarea biletelor cu anticipatie;
  • abonamentul lunar 5, 10, 15 zile, cu reduceri intre 15% şi 35%.
  • reducere de10% la orice bilet cumparat online si platit cu un card Mastercard sau Maestro

Numarul calatorilor transportati in perioada de valabilitate a ofertei de transport estival a fost de circa 1.110.000 calatori, fata de circa 786.000 calatori, in aceeasi perioada a lui 2010.

In ceea ce priveste veniturile realizate de companie din oferta estivala 2011, acestea au crescut cu circa 16,4%, fata de perioada similara din 2010.

www.cfrcalatori.ro.

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!

2014-04-20T16:04:00+03:0019 septembrie 2011|Categories: business, COMUNICATE DE PRESA|Tags: , , , |