• Advertising4U.RO-advertising.and.media.solutions-Comunicate.de.presa.Info.Evenimente.Media.NEWS.BUSINESS

mediaTRUST RomâniaPremiile Gopo, eveniment de prestigiu al cinematografiei româneşti, s-au bucurat de o mediatizare pe măsură. mediaTRUST prezintă vizibilitatea în media şi publicitate a celei de-a 8-a ediţii a Galei Premiilor Gopo.

În perioada 20 februarie – 24 martie 2014, Premiile Gopo au înregistrat 814 de materiale în mass media. Evenimentul a avut o vizibilitate crescută în mediul online:  549 de materiale şi 182 în social media. În presa scrisă au fost publicate 50 de materiale ce au avut ca subiect Premiile Gopo, posturile TV au difuzat 12 ştiri, iar la posturile de radio monitorizate au difuzat 21 materiale.

Printre sursele media cu cele mai multe materiale legate de Premiile Gopo se numără Procinema.ro cu 15 materiale,  Jurnalul Naţional cu 4 materiale, Click cu  3 materiale, Pro TV cu 11 materiale şi Pro FM cu 6 ştiri.

Premiile Gopo în publicitate

Prin intermediul aplicaţiei admonit, mediaTRUST prezintă vizibilitatea evenimentului cinematografic  în publicitate.  În perioada 20 februarie – 24 martie 2014, au fost difuzate 106 reclame cu Premiile Gopo. Cele mai multe spoturi publicitare au fost difuzate la TV – 63, la posturile de radio au fost difuzate 41 de spoturi, iar în presa scrisă au fost publicate 2 machete publicitare.

Pro FM este postul de radio cu cele mai multe reclame difuzate – 41, cu un rate card estimativ de 10.469 de euro. La categoria posturilor de televiziune, Pro TV a difuzat 27 de reclame cu un rate card de 115.003 euro. Dilema Veche a publicat două machete publicitare pentru Premiile Gopo cu un cost etimativ de 1.638 de euro.

Sursa

nr. de spoturi

cost (euro)

PRO FM

41

10469

Acasa TV

27

115003

Sport.ro

25

48360

PRO TV

11

70785

Dilema Veche

2

1638

 Despre raport

Analiza a luat în calcul publicațiile tiparite si online, posturile de radio si TV monitorizate de mediaTRUST în perioada 20 februarie  – 24 martie 2014. Detalii privind monitorizare sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

Pentru vizibilitatea în publicitate, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 355.409 de reclame difuzate în intervalul de timp  20 februarie – 24 martie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.

Contact:

Delia Nan

PR Manager

0753.321.226

delia.nan@mediatrust.ro

Go to Top