Mediul mobil este unul dintre cele mai transparente, directe, rapide si personale canale de comunicare moderne, iar specialistii in marketing au nevoie de informatii punctuale si pertinente despre oportunitatile de comunicare ale acestui mediu si impactul acestuia asupra consumatorului. Seminarul „Cum sa dezvolti cu succes o campanie de mobile marketing”, oferit de compania Voxline Communication, sprijina astfel oamenii de marketing din companii si din agentiile de publicitate si le ofera, pe 7 iulie la Bucharest Hubb, posibilitatea de a afla ce presupune comunicarea in mediul mobil, care sunt cele mai potrivite strategii de interactiune cu utilizatorii si cum pot fi masurate eforturile de promovare in acest mediu.

Evenimentul va aborda principalele atuuri ale canalului mobil: crearea unei experiente de brand interactive, intretinerea unui dialog instant si bi-directional cu consumatorul si segmentarea eficienta a audientei.

Participantii vor avea ocazia de a afla de la Dan Virtopeanu (General Manager Voxline Communication) si Bogdan Apostol (Business Development Manager) care sunt caracteristicile programelor de marketing mobil, cum pot fi stabilite obiective realiste de comunicare in acest mediu si cum sa planifice o campanie eficienta de mobile marketing. Cei doi specialisti vor oferi de asemenea informatii despre segmentarea corecta a audientei, integrarea cu succes a canalului de comunicare mobil in mixul de marketing si masurarea si analizarea corecta a campaniei.

„Seminarul se doreste a fi primul eveniment dintr-o serie dedicata educarii specialistilor locali in marketing cu privire la solutiile de valorificare a mediului mobil. Ne vom concentra pe studii de caz prin care participantii sa poata intelege cat mai usor cum pot folosi marketingul mobil in domeniul propriu de activitate. Impreuna cu Bogdan Apostol vom trece in revista toate optiunile de implementare a unei campanii de marketing mobil in Romania adaptata la conditiile actuale ale pietei”, spune Dan Virtopeanu, General Manager Voxline Communication.

Accesul la seminar se face pe baza de invitatie solicitata catre organizator la urmatoarea adresa: http://seminar.voxline.ro. Mai multe informatii despre eveniment sunt de asemenea disponibile la adresa http://seminar.voxline.ro.

Evenimentul este organizat cu sprijinul logistic al Bucharest Hubb.

Despre Voxline Communication
Voxline Communication este o companie infiintatain 1998 cu capital francez, beneficiind chiar de la inceput de suport tehnic si know-how vest European in domeniul serviciilor de telecomunicatii cu valoare adaugata si a serviciior interactive.

In cei peste 12 ani de activitate pe piata romaneasca, Voxline a inregistrat numeroase premiere, precum: in 2002 a fost primul operator alternativ care a demarat servicii de telecomunicatii pe suport sms si voce in retelele mobile; in 2004 Voxline a dezvoltat aplicatia primei campanii de mobile marketing din Romania, pentru brandul Chipita, iarin 2005 devine primul operator de servicii cu valoare adaugata care obtine certificarea de calitate ISO 9001:2000 eliberata de TUV Thuringen.

Serviciile oferite de Voxline Communication acopera o gama larga de aplicatii de mobile marketing (campanii de trimitere si receptionare mesaje sms, mobile advergames), call center (numere normale si numere verzi), aplicatii web (site-uri de promotie, flash advergames), servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile si servicii cu valoare adaugata (televoturi, concursuri, continut digital).

Printre clientii pentru care Voxline Communication a derulat campanii de-a lungul timpului se numara: Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Star Foods (Lays), JTI (Winston), Unilever (Dove, Cif&Domestos), Chipita Romania, URBB (Carlsberg, Tuborg), Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker (Pizza Ristorante, Pudding), Fabryo (Savana), Wrigley, Farmec, LG, Prodal 94 (Stalinskaya, Wembley), Porsche Romania.

Prodigy PR
prodigypr.ro@gmail.com
http://seminar.voxline.ro/