Mediul mobil este unul dintre cele mai transparente, directe, rapide si personale canale de comunicare moderne, iar specialistii in marketing au nevoie de informatii punctuale si pertinente despre oportunitatile de comunicare ale acestui mediu si impactul acestuia asupra consumatorului. Seminarul „Cum sa dezvolti cu succes o campanie de mobile marketing”, oferit de compania Voxline Communication, sprijina astfel oamenii de marketing din companii si din agentiile de publicitate si le ofera, pe 7 iulie la Bucharest Hubb, posibilitatea de a afla ce presupune comunicarea in mediul mobil, care sunt cele mai potrivite strategii de interactiune cu utilizatorii si cum pot fi masurate eforturile de promovare in acest mediu.

Evenimentul va aborda principalele atuuri ale canalului mobil: crearea unei experiente de brand interactive, intretinerea unui dialog instant si bi-directional cu consumatorul si segmentarea eficienta a audientei.

Participantii vor avea ocazia de a afla de la Dan Virtopeanu (General Manager Voxline Communication) si Bogdan Apostol (Business Development Manager) care sunt caracteristicile programelor de marketing mobil, cum pot fi stabilite obiective realiste de comunicare in acest mediu si cum sa planifice o campanie eficienta de mobile marketing. Cei doi specialisti vor oferi de asemenea informatii despre segmentarea corecta a audientei, integrarea cu succes a canalului de comunicare mobil i