Cum tranzacționăm în ziua de azi? Obiceiuri, preferințe și trenduri geografice

Acasa/Stiri de BUSINESS/Cum tranzacționăm în ziua de azi? Obiceiuri, preferințe și trenduri geografice
  • Advertising4U.ro-Stiri.de.Business

Ce îi determină pe traderii de azi să aleagă o platformă de tranzacționare sau alta? Totul migrează către mobil sau desktopul e încă “rege” Saxo Bank a realizat un studiu printre 3.000 de clienți din lumea întreagă – brokeri, traderi și companii – pentru a descoperi care sunt cele mai noi trenduri în trading, pe întreg globul. Rezultatele cercetării au fost incorporate în dezvoltarea noii platforme, SaxoTraderGO.

Studiul a demonstrat că principalul determinant e performanța – ei caută să obțină performanță în orice categorie de asseturi și instrumente. Traderii au tot mai mult tendința de a privi portofoliul ca pe un ansamblu, valorizând alegerile privind piețele în care și asseturile pe care le tranzacționează, dar în același timp, cer tot mai mult de la platformele pe care fac acest lucru.

E important să observăm și comportamentul traderilor din punct de vedere geografic, deși pare tot mai evident că trăim într-un “sat global”.

Traderii din Asia-Pacific, în special cei din Hong Kong și Singapore, pun mare preț pe… prețuri competitive: 85% și, respectiv, 65% dintre clienți spun că este cel mai important factor în alegerea unui furnizor de servicii de tranzacționare.

Pe de altă parte, în Rusia, prețul competitiv a fost cel mai puțin determinant factor în alegerea unei platforme: doar 29% dintre subiecți consideră că e relevant.

Execuția rapidă, pe de altă parte, este foarte importantă pentru cei care tranzacționează în Paris, Milano și Moscova și cel mai puțin importantă pentru China, unde doar un client din trei consideră că rapiditatea are vreo importanță.

Managementul riscului se situează foarte “sus” printre prioritățile traderilor: pentru clienții din China și Rusia e cea mai importantă tranzacționarea cu marje scăzute. Traderii din Australia, Polonia și Spania sunt printre cei mai conștienți în privința riscurilor și nu pun mare preț pe cerințele de marje scăzute.

Clienții din China și Africa de Sud sunt cei mai dornici de conținut: comentariile și analizele sunt foarte apreciate, în timp ce investitorii online din Hong Kong nu par foarte “impresionați” de valoarea conținutului și a analizelor.

Traderii din Europa Centrală și de Est, inclusiv România, își doresc un acces cât mai larg la asseturi de pe cât mai multe piețe: polonezii, rușii și cehii consideră că acesta este unul dintre cele mai importante lucruri. Nu la fel stau lucrurile în Milano și Paris, unde clienții par să fie fericiți cu oferta locală de asseturi și instrumente.

Și, la final, aflăm că francezii și italienii nu prea cred în recomandările altora când vine vorba să aleagă o platformă de tranzacționare: studiul Saxo Bank arată că sunt cei mai puțini încrezători de pe glob. La cealaltă extremă, mulți englezi și africani aleg între o platformă sau alta pe baza unei recomandări.

Tocmai pentru a putea livra utilizatorului o experiență integrată, SaxoTraderGO a fost programată în HTML5 și construită cu o nouă interfață API a Saxo Bank care permite dezvoltări ulterioare rapide și asigură clientului o experiență unificată pe serviciile platformei, cum ar fi conținutul, tranzacțiile și detaliile contului. În total, vorbim de 150 de funcționalități privind conturile, balanțele, pozițiile pe diverse instrumente și schimburile valutare.

 

Studiu Saxo Bank

 Saxo Bank este o bancă specializată în investiţii şi tranzacţionări online. Banca permite clienţilor să tranzacţioneze instrumente valutare (FX), CFD-uri, ETF-uri, acţiuni, contracte Futures, opţiuni şi alte instrumente derivate prin intermediul a trei platforme de tranzacţionare; platforma pe bază de browser SaxoWebTrader, platforma care poate fi descărcată SaxoTrader şi SaxoMobileTrader, o platformă pentru telefonul mobil. Platformele sunt disponibile în peste 20 de limbi, direct de la Saxo Bank sau prin intermediul unuia dintre clienţii instituţionali ai băncii. White label reprezintă pentru Saxo Bank o zonă de business importantă şi presupune personalizarea şi crearea de mărci pentru platformele de tranzacţionare pentru alte instituţii financiare şi brokeri. Saxo Bank are peste 120 de clienţi white label şi deserveşte mii de clienţi retail în peste 160 de ţări. Saxo Asset Management a fost lansat în 2009 pentru a deservi segmentul investitorilor bogaţi şi, de atunci, şi-a triplat volumul bunurilor pe care le gestionează. Saxo Bank are sediul în Copenhaga şi birouri în Australia, Cehia, Franţa, Grecia, Italia, Japonia, Olanda, Singapore, Spania, Elveţia, Marea Britanie şi Emiratele Arabe Unite.

2015-06-03T13:48:39+03:0003 iunie 2015|Categories: Stiri de BUSINESS|Tags: , , , |
Go to Top