Centrul de Pregatire Profesionala in Cultura organizeaza in perioada 23 – 27 mai 2011 programul Marketingul produselor si serviciilor culturale.

Cine poate participa?
Acest program se adreseaza atat persoanelor care isi desfasoara activitatea in departamente de Relatii publice sau Marketing cat si tuturor celor implicati in planificarea, implementarea, promovarea si evaluarea produselor si serviciilor culturale (bibliotecari, muzeografi, referenti asezaminte culturale, formatori/traineri, etc).

Argument
Abilitatea de a planifica, promova, implementa si evalua programe si strategii de marketing reprezinta o conditie sine qua non pentru succesul oricarei organizatii, indiferent de natura acesteia si, implicit, si pentru institutiile publice, fundatiile si asociatiile care activeaza in mediul cultural.

– organizatiile culturale romanesti in context national si international,
– specificul produselor si serviciilor culturale
– analiza situatiei curente a mediului intern si extern,
– segmentarea pietei,
– pozitionarea brand-ului si utilizarea elementelor de identitate organizationala,
– elaborarea ofertelor culturale pentru grupurile tinta identificate,
– – strategii si tehnici de comunicare (ATL, BTL),
conceperea mesajelor,
– utilizarea instrumentelor si canalelor de comunicare
– planul de marketing,
– stabilirea si aplicarea metodelor de evaluare,
– promovarea traditionala si media a produselor si serviciilor culturale