Daca firmele vor sa devina sau sa ramana competitive, atunci este clar ca au nevoie de oameni angajati in vanzari. Si daca vor sa-si invinga competitorii, acesti vanzatori trebuie sa fie intr-adevar profesionisti.

Daca firmele vor sa devina sau sa ramana competitive, atunci este clar ca au nevoie de oameni angajati in vanzari. Si daca vor sa-si invinga competitorii, acesti vanzatori trebuie sa fie intr-adevar profesionisti.
Vino la cursul „Tehnici Avansate in Vanzari”:

* daca ai experienta in vanzari, ai repurtat succese dar si esecuri si ai observat ca sunt anumite bariere in vanzare peste care nu reusesti sa treci, noi te invatam cum;
* daca ai facut mult timp vanzari insa anumiti pasi, anumite tehnici le-ai abordat gresit de la bun inceput, acum ai ocazia sa vezi care sunt si cum le poti schimba;
* simti ca ai ajuns la apogeul posibilitatilor tale, ai vrea sa te dezvolti in continuare dar nu stii directia.

Tematica si studiile de caz abordate in acest training sunt adaptate realitatilor economice ale Romaniei anului 2010, in directa legatura cu transformarile care au avut loc in comportamentul cumparatorului.

Obiectiv

Dezvoltarea abilitatilor necesare in procesul de vanzare, astfel incat sa putem incheia cat mai multe vanzari.
Beneficii

La finalul training-ului:

* Vei invata sa distingi rapid care sunt tipologiile de clienti dupa comportamentul pe care il manifesta;
* Vei dobandi un control mult mai bun asupra propriilor emotii;
* Vei invata sa influentezi / manipulezi decizia si starea emotionala a clientului;
* Vei invata sa controlezi mult mai bine procesul vanzarii si interactiunea cu clientul;
* Vei afla la ce anume trebuie sa te uiti pentru a intelege mai bine ce vrea clientul;

Agenda

Jocul interior

* Psihologia cumparatorului
* Nivelele de judecata – intrebarile pe care le ruleaza subconstientul cumparatorului
* Premise motivationale
* Tipologii emotionale ale cumparatorului modelul TEAM
* Rolurile emotionale

* Psihologia vanzatorului
* Optimizarea sa vrei, sa stii, sa poti
* Autosabotajul – credintele limitative si depasirea lor
* Dinamica emotionala proprie modelul ARROW
* Profilul mentalitatii vanzatorului de succes modelul CAIS

Jocul exterior

* Schimbarea vitezelor modelul TEAM
* Principiile influentarii ( dupa Robert Cialdini)
* Interactiunea declansatorii motivationali

Leading practices ce spun studiile despre vanzari
Metode

* Curs deschis

* Studii de caz si exemple practice
* Metode experientiale
* Joc de rol filmat
* Feed-back personalizat

Training-ul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.

Participanti: Cursul se adreseaza:

* persoanelor cu experienta in vanzari care simt nevoia unei tehnologii noi de vanzare

* celor care vor sa inteleaga mecanismele emotionale si cum anume se pot apara de manipulare in vanzari

* managerilor de forte de vanzari care doresc sa inteleaga mai bine mecanismele motivationale atat ale omului de vanzari cat si ale clientului.

Nr. participanti: 8 – 12 persoane

Durata: 2 zile
Trainer: Eduard Varain. Trainer certificat la nivel national, cu o bogata experienta in training si vanzari. Expertiza si experienta in training cuprinde:Tehnici de Vanzare, Tehnici de Negociere, Vanzare Consultativa, Inteligenta Emotionala. Are o experienta de peste 10 ani in vanzari in companii nationale si multinationale, unde a ocupat pozitii de Telephone Account Manager, Sales Manager, si peste 6 ani in sustinerea programelor de training. Eduard este pasionat de sport si calatorii.
Locatie: Strada Doamnei, nr 14-16, corp C, sector 3, Bucuresti

Investitie/pers: 250 EURO + tva

Discount-uri: ( sunt cumulative )

* 5% pentru doua persoane din aceeasi organizatie, prieteni;
* 10% pentru trei persoane din aceeasi organizatie, prieteni;
* 10% pentru cei care au mai participat la cursuri Vision Consulting.

Sunt incluse:

* 4 coffe break-uri (apa,sucuri, cafea, patiserie) si 2 pranzuri;
* suportul de curs si materialele necesare;
* diploma de participare;
* e-coaching (suport oferit pe e-mail de trainer fiecarui cursant in ceea ce priveste aplicarea tehnicilor invatate, rezolvarea problemelor intampinate, etc );
* sesiune de follow-up (in maxim 30 de zile de la terminarea cursului la sediul Vision Consulting).

VISION CONSULTING
Adresa: Strada Doamnei, nr 14-16, corp C, sector 3, Bucuresti
Tel: 021 310 86 80
Email: office@visionconsulting.ro
Web: www.visionconsulting.ro
office@visionconsulting.ro