Tematica si studiile de caz abordate in acest training sunt adaptate realitatilor economice ale Romaniei anului 2011, in directa legatura cu transformarile care au avut loc in comportamentul cumparatorului.

Beneficii

La finalul training-ului:

* Vei invata sa distingi rapid care sunt tipologiile de clienti dupa comportamentul pe care il manifesta;
* Vei dobandi un control mult mai bun asupra propriilor emotii;
* Vei invata sa influentezi / manipulezi decizia si starea emotionala a clientului;
* Vei invata sa controlezi mult mai bine procesul vanzarii si interactiunea cu clientul;
* Vei afla la ce anume trebuie sa te uiti pentru a intelege mai bine ce vrea clientul;

VISION CONSULTING
Adresa: Strada Doamnei, nr 14-16, corp C, sector 3, Bucuresti
Tel: 021 310 86 80
Fax: 021 310 86 11
Email: office@visionconsulting.ro
www.visionconsulting.ro
www.programe-teambuilding.ro