Danone lanseaza Gusta viata zambind - o noua platforma de comunicare

Danone se repoziționează prin lansarea unei noi campanii de identitate, sub sloganul „Gustă viața zâmbind”. Campania va fi susținută printr-un spot TV, o noua platformă de comunicare online www.gustaviatazambind.ro, un packaging nou pentru produsele de bază Danone și promoții instore.

Zâmbetul a stat mereu în centrul identității Danone, ca expresie a stării de bine și de sănătate obținute printr-o alimentație echilibrată. „Gustă viața zâmbind” merge un pas mai departe, propunând consumatorilor, prin iaurturile Danone, o filosofie de viață care valorizează micile bucurii și care le reamintește motivele pentru care ar trebui să zâmbească zilnic: cei dragi, sănătatea, optimismul.

 „Noua platformă „Gustă viața zâmbind” este construită în jurul misiunii Danone de a aduce sănătate prin alimente, prin iaurturi gustoase și de cea mai bună calitate, produse în România, astfel contribuind la o viață mai bună și mai plină de bucurie pentru consumatorii noștri.

Alimentația corectă este esențială pentru sănătate, iar prin iaurturile Danone noi punem la dispoziția consumatorilor o alegere simplă care îi va ajuta să aibă grijă de sănătatea lor. Prioritatea noastră este să oferim produse de cea mai bună calitate, care răspund preferințelor românilor de toate vârstele, folosind expertiza internațională de aproape un secol a Danone și cele mai bune resurse locale. Cumpărăm doar lapte de cea mai bună calitate de la fermierii români și îl procesăm în primele 24 de ore în fabrica noastră din București, care lucrează la cele mai înalte standarde europene de producție. Astfel, putem oferi consumatorilor noștri  produse care se mențin proaspete mai mult timp, fără să folosim conservanți.

Suntem mândri că, după toate eforturile și pasiunea pe care le investim, brandurile noastre au rămas alegerea preferată a consumatorilor din România în toți acești 15 ani de când suntem prezenți pe piața locală. Aceasta ne permite să continuăm să investim în fabrica noastră din România, în angajații noștri și în fermele partenere.

Pe scurt, această abordare întemeiată pe produse sănătoase, un business sănătos, oameni sănătoși și fericiți reprezintă esența noii platforme „Gustă viața zâmbind”, explică Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.

Noua platformă de brand Danone se reflectă la nivel vizual printr-un logo și un slogan nou, în care zâmbetul este elementul central. Campania de comunicare este susținută prin spot TV (click link), o nouă platformă de comunicare online www.gustaviatazambind.ro, un ambalaj nou pentru produsele de bază Danone: Natural, Delicios, Danone de băut, Sana, Lapte bătut și Danone dietetic. În plus, campania beneficiază de o promoție instore, în urma căreia Danone va împlini dorințele a trei consumatori, desemnați câștigători prin tragere la sorți. Promoția se derulează până pe data de 18 aprilie 2014, având următorul mecanism de participare:

– consumatorii trebuie să își creeze un cont pe noul site www.gustaviatazambind.ro/LinguriteDanone

– să cumpere pachetele promoționale de 4 produse Danone Natural de 140 de grame.

– să colecționeze cele 4 lingurițe din aceste pachete

– să introducă în contul creat numărul bonurilor care atestă achiziționarea produselor

– să adauge cel puțin o fotografie proprie sau cu familia zâmbind, alături de una dintre lingurițe

Danone Natural și Delicios sunt primele iaurturi produse în fabrica Danone, în anul 1999, după achiziționarea și retehnologizarea fostei fabrici Miorița.

Danone a investit peste 300 milioane lei în România, în ultimii 15 ani. La începutul acestui an, Danone a investit jumătate de milion de euro într-o linie automată de transport și paletizare, care include primul robot industrial folosit într-o fabrică de lactate din România.

Cele peste 1.000.000 de produse care ies zilnic pe porțile fabricii din București respectă cele mai înalte standarde internaționale de calitate. În laboratorul din incinta fabricii lucrează 20 de specialiști care efectuează zilnic între 1600-1800 de analize pentru a verifica laptele, ingredientele, ambalajele, produsele finale și chiar aerul din secția de ambalare. Danone România a implementat standardul cel mai înalt pentru sistemul de management al siguranței alimentare – FSSC 22000.

Echipele care au contribuit la dezvoltarea campaniei:

Din partea Danone: Sara Vaum – Brand Activation Manager, Andrei Dumitrașcu – Brand Marketing Manager, Andreea Stan – Digital Manager, Carmen Boer – Senior Brand Manager

Din partea agenției Caerus Media (dezvoltare platformă digitală): Levente Brok – Managing Director

Filmare, Matt Vane – Director filmare, Max Lemnji – Director of Photography (D.O.P)

Din partea IMAGE PR: Andra Gherasim – Senior Account Manager, Alina Tătaru – Account Manager.

###

Danone în România

DANONE România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2012 o cifră de afaceri de 506 milioane lei. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, produse în majoritate în fabrica din Bucureşti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Cele mai de succes branduri ale Danone în România sunt Danone Natural, Activia, Danonino, Actimel, Tradiții și OIKOS.

Fabrica Danone din București a produs primele iaurturi locale în 1999, iar în prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone. De asemenea, compania a produs pentru prima dată în România iaurturi cu fructe în 1999, când a introdus și iaurturile de băut.

Compania DANONE România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2013 vânzări de peste 20 miliarde EURO.

Danone a facut primul pas pe piață încă din 1919, în Barcelona, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special  copiii.  Astazi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete gustoase și nutritive în mai mult de 70 de țări în intreaga lume. Cele mai renumite mărci Danone includ produse lactate fermentate cu probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino), iaurturi în stil grecesc și bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăț (Danette) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe.

Go to Top