Danone lansează o aplicație de mobil și oferă consumatorilor o vacanță în parcul de distracții Futuroscope din Franţa!

Acasa/COMUNICATE DE PRESA/social/Danone lansează o aplicație de mobil și oferă consumatorilor o vacanță în parcul de distracții Futuroscope din Franţa!
  • aaa_Advertising4U.ro-Platforma _de_Promovare_ONLINE

Aventură, distracție, experiențe multimedia pentru toate gusturile și vârstele, pe scurt o vacanță inedită la Futuroscope, unul dintre cele mai populare parcuri de distracții din Franța. Acesta este premiul cel mare oferit de Danone în cadrul noii aplicații de mobil lansate de companie pentru a promova cea mai recentă inovație: noul pahar de iaurt KISS.

Cu un nume sugestiv, ce derivă din sintagma „Keep It Simple & Safe”, noul pahar KISS beneficiază de un format deosebit, unic pe piața din România, brevetat de Danone și lansat în magazine în luna mai.

Aplicația Danone KISS poate fi descărcată pe telefonul mobil din Google Play sau AppStore până pe 27 iunie, iar pentru a participa la tombola pentru marele premiu utilizatorii trebuie să cumpere un produs Danone inclus în concurs, să introducă numărul și data bonului fiscal în formularul dedicat și va intra în tragerea la sorți pentru excursia pentru două persoane în Franța, la parcul viitorului, Futuroscope. În plus, dacă scanează cu ajutorul aplicației – în magazine sau online – noul pahar Danone, completează formularul cu datele de contact, va fi înscris automat în tragerea la sorți pentru una din cele 30 de brățări inteligente, Fitbit Flex Activity and Sleep, Black oferite zilnic.

Produsele participante la concurs sunt produsele Danone în noul pahar KISS, respectiv toate variantele de iaurt din gamele: Danone Natural, Activia, Danone Delicios, Danonino, Cremosso și Danone Disney.

Datorită noului pahar KISS, cu un design atractiv, colorat și elegant, fiecare brand Danone are de acum o culoare specifică fiind mai ușor de identificat şi diferenţiat la raft, aducând totodată un plus de simplitate, eleganță și unicitate pe piața aglomerată a iaurturilor. Mai mult decât atât, noul pahar are un design mai ergonomic, având o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să poată savura iaurtul până la ultima linguriță.

Aplicația Danone KISS, face parte dintr-o campanie integrată de comunicare a noului ambalaj KISS, care constă într-o serie de spoturi TV, panouri outdoor în mai multe orașe din țară, sampling neconvențional, activități de relații publice, activări in-store, în social media și în mediul online, inclusiv o pagină dedicată KISS pe site-ul www.danone.ro unde consumatorii pot găsi mai multe detalii despre tehnologia, atributele și beneficiile noului pahar, un scurt istoric al evoluției paharului de iaurt Danone în cei aproape 100 de ani de existență a brandului.

Mai multe detalii despre aplicație și despre noul pahar KISS găsiți pe http://www.danone.ro/kissdanone/


Danone România

Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.

 Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 140 de ţări, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2014 vânzări de peste 20 miliarde EURO.

 

Danone a facut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special copiii. Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase și nutritive. Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), iaurturi în stil grecesc, bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăț (Danette) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe, așa cum sunt în România Cremosso și Delicios.