Anca Stroe_Director de Marketing DanoneDanone lansează OIKOS – un nou brand de iaurturi inspirat de tradițiile culinare grecești. Pentru început, sunt lansate trei variante de produs, pe pat de fructe: cu căpșune, kiwi sau piersici. De altfel, patul de fructe reprezintă o inovație în portofoliul Danone România și permite mai multă libertate de consum, prin posibilitatea de a mixa sau nu iaurtul simplu și fructele, în funcție de preferințe. Campania de lansare a noului brand constă într-un mix de comunicare ce include: TVC, outdoor, acţiuni de BTL şi relaţii publice, promovare online.

OIKOS pentru greci înseamnă acasă. Când savurează un iaurt OIKOS consumatorii regăsesc starea de bine, sentimentul de „acasă”, oriunde ar fi. Noile iaurturi OIKOS sunt bogate în proteine (5,4%), însă au un conținut scăzut de grăsime, de doar 2,2%, fiind produse cu o textură cremoasă, densă și un gust bun. Toate aceste beneficii recomandă iaurtul OIKOS ca o gustare sățioasă și sănătoasă, potrivită pentru orice moment al zilei.

 „Știm din studiile de piață că în România 1 din 4 lactate fermentate se consumă ca gustare. Prin lansarea OIKOS ne dorim să creștem segmentul de gustări sănătoase din România, segment aflat într-o evoluție rapidă la nivel mondial și pentru care se observă o tendință de dezvoltare și pe piața românească. Iar pentru români mâncarea este o experiență în sine, de aceea trebuie să fie în primul rând gustoasă și sățioasă – ceea ce oferă OIKOS – un iaurt consistent, sățios și gustos, dar în acelasi timp și un snack sănătos”, a declarat Anca Stroe, Director de Marketing, Danone Sud Estul Europei.

Brandul OIKOS este prezent și în Canada și Statele Unite ale Americii. În Canada, la doar doi ani de la lansare, OIKOS este la acest moment cel mai bine vândut iaurt grecesc de pe piață, iar in America este al doilea cel mai bine vândut brand al Danone, după Activia.

Echipele care au contribuit la dezvoltarea și promovarea brandului OIKOS în România sunt formate din:

Din partea Danone: marketing – Anca Stroe (Director de marketing Danone Sud Estul Europei), Alexandra Crișan (Brand Manager Senior); comunicare corporativă: Cristina Popescu (Manager de comunicare corporativă Danone Sud Estul Europei), Luiza Toma (Manager de comunicare externă și internă Danone România).

Din partea Cohn&Jansen JWT: Alex Negoescu – Creative Director, Dragoș Ioja – Copywriter, Evelin Bundur – Art Director, Ina Simion – Client Service Director, Miriam Ivanescu – Account Director, Codruța Strat – Account Manager, Raluca Iacob – Senior Strategic Planner, Mihai Gheorghe – DTP.

Din partea IMAGE PR: Alina Tătaru (Account Manager); Andra Gherasim (Senior Account Executive).

###

Danone România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2012 o cifră de afaceri de 506 milioane RON. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, realizate în majoritate în fabrica din Bucureşti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români.

 

Compania Danone PDPA România face parte din Grupul Danone, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi al alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul Danone a înregistrat în 2012 vânzări de peste 20 miliarde EURO.