Danonino lansează o nouă campanie prin care susţine autonomia copiilor

Acasa/business / banci / asigurari / finante, COMUNICATE DE PRESA, media / publicitate/Danonino lansează o nouă campanie prin care susţine autonomia copiilor
  • Danonino lansează o nouă campanie prin care susţine autonomia copiilor

Danonino lansează o nouă campanie prin care susţine autonomia copiilor

Brandul Danonino are convingerea că cei mici au nevoie de autonomie pentru a descoperi lumea şi continuă să susţină importanţa unei alimentaţii echilibrate în perioada de creştere a copilului. În acest sens, Danonino lansează o nouă campanie integrată de comunicare „Danonino: Iubit de pitici, îi face voinici!”. Campania demarează cu promovarea Danonino brânzică. Făcut din 2 pahare de lapte, Danonino brânzică beneficiază de o formulă îmbogățită cu calciu și vitamina D, contribuind la realizarea aportului nutriţional optim necesar pentru buna dezvoltare a copilului.

Campania se derulează în perioada mai-iunie și este susținută prin spot TV și spot radio, printr-un program special, „Sfaturile lui Dino”, difuzat la Itsy Bitsy, un cântecel pentru copii creat special pentru această campanie, difuzat atât la radio cât şi la TV, o serie de acţiuni online, activări in-store și activități de relații publice, în parteneriat cu Parenting ADS – cea mai mare comunitate de parenting din România, precum şi comunicare către mass media.

Odată cu lansarea campaniei „Danonino: Iubit de pitici, îi face voinici!”, a fost relansată şi platforma www.danonino.ro unde părinții pot găsi informații utile pentru o alimentație echilibrată, pot cere sfatul unui medic pediatru, iar copiii pot accesa o serie de jocuri educative.

Mai mult decât atât, pe noul site părinţii sunt provocaţi să îşi încurajeze copiii să descopere lumea şi să încerce experienţe noi, surprinzând într-o fotografie sau într-un video dovezile lor de voinicie, îndrăzneală, curaj, ambiţie sau încredere în sine. Pe baza punctajului obţinut prin voturi şi share-uri, vor fi desemnaţi 5 câştigători care vor avea ocazia de a petrece o zi alături de personajul lor preferat, Dino. Concursul online se desfăşoară pe www.danonino.ro pana pe 15 iunie.

În plus, campania va beneficia şi de aplicaţia interactivă şi educativă, ,,Aventurile lui Dino” disponibilă acum pe mobil sau tabletă, al cărei scop este de a dezvolta autonomia copiilor prin metode aprobate ştiinţific. Aici, părinţii au posibilitatea de a observa progresul micuţilor pentru aptitudini în domeniile lingvistic, matematic, vizual, interpersonal, intrapersonal, kinestezic şi muzical.

 ,,Danonino este mai mult decât un brand iubit de copii, este aliatul ideal al mămicilor care doresc să asigure o alimentaţie echilibrată celor mici. Dezvoltat special pentru copii, Danonino este o sursă de calciu şi vitamina D, nutrienți necesari pentru creşterea şi dezvoltarea normală a oaselor copiilor. Iar un copil sănătos va fi gata oricând să exploreze lumea şi să se dezvolte armonios, învăţând din propriile experienţe. Iar prin această campanie tocmai acest lucru ne dorim: să încurajăm autonomia copiilor, susţinând consumul zilnic de Danonino pentru o alimentaţie echilibrată şi un stil de viaţă activ.” declară Anca Stroe, Director de Marketing Danone Europa de Sud Est.

Produsele Danonino – brânzica, iaurtul şi iaurtul de băut, toate cu piure de fructe, sunt ideale pentru gustarea dintre mese sau pentru desertul celui mic. Acestea contribuie la asigurarea necesarului de calciu și vitamina D şi au un aport caloric mult mai redus în comparaţie cu alte alimente dulci. De exemplu, conţinutul de zaharuri din Danonino este comparabil cu cel al unui măr şi mult mai mic decât cel al unei banane.

Echipele care au contribuit la implementarea campaniei „Danonino: Iubit de pitici, îi face voinici!” sunt formate din:

Din partea Danone: Anca Ignat – Senior Brand Manager SEE, Ozge Aydemir – Kids Brand Manager

Din partea agenției de digital: Webstyler – Paula Lupu

Din partea agenției de relații publice (IMAGE PR): Alina Tătaru – Account Manager

###

Danone România

Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.

Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 140 de ţări, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2014 vânzări de peste 20 miliarde EURO.

Danone a facut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special copiii. Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase și nutritive. Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), iaurturi în stil grecesc, bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăț (Danette) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe, așa cum sunt în România Cremosso și Delicios.