Declaratie Raiffeisen Bank referitoare la incidentul de la Agentia Unirii

Acasa/COMUNICATE DE PRESA/social/Declaratie Raiffeisen Bank referitoare la incidentul de la Agentia Unirii
  • aaa_Advertising4U.ro-Platforma _de_Promovare_ONLINE

Raiffeisen Bank a luat nota de intentia unor clienti cu credite in CHF, declarata pe retelele de socializare, de a bloca activitatea unor agentii bancare prin depuneri succesive de sume de valori mici (un leu). Pentru a putea deservi toti clientii nostri am organizat in fiecare agentie cate un ghiseu special dedicat acestor operatiuni, astfel incat toti ceilalti clienti sa poata sa efectueze tranzactiile pentru care vin in agentii.

In cursul dupa –amiezii de 11 februarie, un grup de 10 clienti a dorit sa faca depuneri succesive de 1 leu sau mai putin intr-una dintre agentiile bancii din Bucuresti in scopul achitarii unor rate. Dupa ce au fost indrumati catre ghiseul dedicat acestor operatiuni, acestia au devenit violenti si au agresat verbal personalul agentiei precum si pe ceilalti clienti prezenti in agentie. In consecinta, a fost apelata sectia de politie din zona.

Raiffeisen Bank le cere scuze clientilor afectati de comportamentul persoanelor in cauza. De asemenea, consideram ca aceasta modalitate de exprimare constituie un abuz de drept.

Potrivit dispozitiilor art. 15 din Codul Civil, “niciun drept nu poate fi exercitat in scopul de a vatama sau pagubi pe altul ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte”.

In acest context, am decis sa limitam depunerile de numerar consecutive, cu scopul achitarii ratelor la toate tipurile de credite, la un numar de cinci operatiuni/zi. Consideram ca fiind de rea-credinta actiunea celor care, pe de o parte, nu discuta cu banca situatia lor concreta, pe de alta parte aleg sa blocheze activitatea atat a bancii, cat si a celorlalti clienti.

Raiffeisen Bank reafirma disponibilitatea de a oferi solutii la problemele si solicitarile fiecaruia dintre clientii sai, fie prin completarea formularelor disponibile atat in agentii, cat si pe site-ul bancii www.raiffeisen.ro, fie prin apelarea serviciului de asistenta clienti la numarul de telefon 0800 802 02 02.

Go to Top