DEFISH continuă campania de imagine din 2020 printr-o nouă componentă cu premii atractive, precum și prin lansarea de noi produse care vin să consolideze brandul în piață.

Începută la finele anului 2020, campania de comunicare DEFISH atrăgea atenția asupra importanței unei diete echilibrate și prezenta soluții delicioase pentru un stil de viață sănătos. Primăvara lui 2021 aduce un plus de atractivitate brandului, printr-un concurs cu premii.

Menită să stimuleze dorința oamenilor pentru un plus de echilibru, să crească interesul pentru o alimentatie sănătoasă, pe fondul trendului de “cooking at home”,  sub îndemnul “Câștigă premii pentru relaxare și gătit cu spor”, noua campanie DEFISH se desfășoară la nivel național și oferă șansa consumatorilor să câștige unul dintre cele 38 de premii în valoare totala de 14.000  lei (TVA inclus), printre care o vacanță la munte sau la mare, în România, produse electrocasnice pentru bucătarie și produse DEFISH.

“Noua campanie pe care o desfășurăm și premiile puse în joc se integrează perfect în contextul actual pe care îl traversăm. Ne-am dorit să le oferim clienților noștri experiența cu produsele DEFISH, mixul de gust și calități nutriționale, precum si posibilitatea câștigării unor premii care să le fie cu adevărat de folos, într-o perioadă în care toată lumea se orientează spre prepararea meselor sănătoase si gustoase acasă. Interesul crescut al consumatorilor pentru acest gen de produse ne confirmă că suntem pe drumul cel bun și continuăm să inovăm la nivel de portofoliu și de produse noi cerute în piață”, a declarat Mihaela Dumitrescu, noul Director de Marketing Serpico.

”În paralel cu Național Consumer Promo, DEFISH are în focus trendurile din această perioadă și se adaptează acestora: vorbim de convenience, de gătitul acasă, de produse sănătoase, în speță de produse de captură în categoria noastră, de etichete curate, de siguranță alimentară și de sustenabilitate. În consecință, lansează și o serie de produse noi, menite să vină în ajutorul consumatorilor când vine vorba de mese gătite rapid și ușor, acasă”, a mai completat aceasta.

Este vorba despre noua categorie DEFISH 10 minutes, o categorie de Ready Meal-uri și anume File de somon cu piele și unt clarificat, un produs gustos și ușor de preparat în doar 7 minute la cuptorul cu microunde. Un nou produs din această categorie este și SUSHI, care vine să reinventeze categoria și care are în focus siguranța alimentară, fiind congelat rapid pentru un plus de prospețime și menținere de proprietăți nutritive. Sushi DEFISH este pregătit dupa rețete japoneze și orezul este 100% japonez.

Un alt vârf de gamă este Somon Sockey cu piele, varianta superioară a somonului clasic, un pește de captură, care se remarcă prin raportul caloric scăzut și prin conținutul redus de grăsime. Noi lansări sunt și în categoria de conserve și avem  3 noutăți File de somon Sockeye în apă cu sare și varianta în apă și suc de lămâie si cocktailul de creveti.

De asemenea, produsul Creveți întregi fierți DEFISH a beneficiat de o schimbare a ambalajului de tipul pungă doy pack (stand up pouch) pentru menținerea prospețimii produsului timp îndelungat.

“Noile produse lansate corespund celor mai înalte standarde de producție și calitate și oferă ceea ce promitem mereu: un gust deosebit, valori nutriționale adecvate si nu în ultimul rand reinventarea ideii de a găti sănătos acasă. Suntem convinși că, în special în această perioadă pandemică pe care o traversăm, oamenii pun mare preț pe sănătate și pe nutrienții pe care produsele consumate îi aduc în alimentația lor. Tocmai de aceea, venim în sprijinul lor cu aceste noi variante de file de somon care să îi ajute în alcătuirea unor mese sănătoase și cât mai complete și corecte din punct de vedere nutrițional”, a declarat Gabriela Simion, Director Executiv Serpico.

Campania “Câștigă premii pentru relaxare și gătit cu spor” se desfășoară în perioada 10.03 – 30.04.2021. Clienții DEFISH pot intra în competiție prin cumpărarea oricărui produs din gama congelate sau conserve și trimiterea codul bonului fiscal prin SMS la 3714 sau înscrierea în formularul disponibil pe site-ul campaniei https://defish.ro/castigaechilibru/

Despre DEFISH

Povestea DEFISH a început în anul 2010, când brandul a luat naștere, introducând pe piață primele produse din portofoliu, și anume savuroșii clești naturali de crab pane, precum și crochetele irezistibile fish fingers. Din acel an, brand-ul a avut o dinamică ascendentă, iar portofoliul DEFISH s-a extins constant, însumând, în prezent, peste 30 de SKU-uri, atât produse congelate, cât și conserve. Produsele sunt disponibile în cele mai mari lanțuri de retail din România:  AUCHAN, CARREFOUR, SELGROS, METRO, KAUFLAND si MEGA IMAGE

Deoarece dezvoltarea brandului DEFISH are la baza atenția și orientarea spre satisfacerea clientului, MISIUNEA companiei este aceea de a aduce pe mesele tuturor produse sigure, de cea mai bună calitate, cât mai sănătoase și accesibile. VIZIUNEA DEFISH este de a avea performanțe de top, prin intermediul unei dezvoltări sustenabile, aducând un aport de calitate asupra societății și mediului înconjurător.

În ultimii ani, DEFISH a investit în dezvoltare și sustenbilitate, adică în  zone de pescuit agreate de organisme internaționale, metode de pescuit, specii, tehnologii de prelucrare prietenoase cu mediul, ambalaje reciclabile, susținute de acreditări internaționale MSC/ASC.

DEFISH se bucură de o recunoaștere a pionieratului în categoria de congelate prin introducerea pe piață a produselor super-premium, precum cele din gama DEFISH Gourmet .