Cea mai mare conferinta de marketing si advertising din Romania a ajuns la final. Timp de doua zile, Marketing360 a fost o platforma de discutii, dezbateri si analize pentru specialisti cu vast know-how international si lideri ai industriei locale de marketing si comunicare. Cei aproximativ 270 de participanti prezenti pe 15-16 iunie la evenimentul gazduit de Crowne Plaza Hotel au descoperit cum a evoluat piata de profil in ultimul an, ce strategii de marketing au fost castigatoare pentru companii si care tactici si canale aduc valoare in interactiunea dintre branduri si noul consumator, prin excelenta digital.

Prima zi a evenimentului a inceput cu o dezbatere in care Bodgan Naumovici (Creative Director, 23 Communication Ideas) Felix Tataru (General Manager, GMP Group), Calin Clej (Marketing Manager, PepsiCo International Romania), Stefan Iordache (COO, Leo Burnett Group) si Iulian Padurariu (Managing Partner, Trout & Partners Romania) au aratat ca strategiile de leadership, buna specializare si stiinta de a rezona emotional cu consumatorul au reprezentat punctul de diferentiere al companiilor si agentiilor care au speculat in mod pozitiv criza economica.

Cea de-a doua sesiune a fost deschisa de Emma Beckmann (Landor Associates, Hamburg), care a aratat publicului procesul de creare a unor branduri relevante, dar in acelasi timp diferi