Dove Men+Care lansează ”Real Strength”

  • Dove Men+Care lansează ”Real Strength”

Dove Men+Care lansează ”Real Strength”

Dove Men+Care lansează campania ”Real Strength”, o campanie care surprinde viziunea actuală despre masculinitate, aducând în prim plan un alt atribut al acesteia, grija pe care o are bărbatul modern pentru cei din jur.

Parte integrantă a noii campanii, spotul ”Real Strengths Moments” prezintă momentele din viața fiecărui bărbat în care grija și atenția lor față de ceilalți și față de sine îi fac mai puternici.

„Am creat campania <<Real Strength Moments>> pentru a vorbi despre perceptia actuala a masculinității. În centrul conceptului modern de „masculinitate” stă puterea de caracter. Calități precum integritatea, onestitatea și modul în care bărbații au grijă de ei înșiși, dar și de cei din jur sunt definitorii pentru percepția actuală a bărbaților asupra masculinității – versus forța fizică sau puterea de influență și dominare care erau apreciate mai mult de către generațiile anterioare. Astăzi, tot mai mulți bărbați își câștigă respectul și pentru că sunt mult mai deschiși să-și accepte latura protectoare și recunosc că aceste experiențe le aduc satisfacție și îi fac mai puternici.” afirmă Dan Oprescu, Brand Building Director Home & Personal Care Unilever South Central Europe.

Campania de comunicare este una integrată, spotul TV este susținut printr-o comunicare consistentă atât pe zona de social media (pagina de Facebook), prin acțiuni de relații publice, dar și prin acțiuni de promvare in-store.

Campania are la bază un studiu din care a reieșit că 90% dintre bărbații din întreaga lume văd în grija față de ceilalți un semn de putere. Mai mult, 86% dintre bărbați afirmă că definiția masculinității a evoluat (comparativ cu generația din care fac parte tații lor), dar că felul în care aceasta este reprezentată în media nu s-a schimbat. Studiul ”Grija îl face pe bărbat mai puternic” a fost realizat în 2014 în parteneriat cu cercetătorul și expertul în sociologie Dr. Michael Kimmel și subliniază faptul că, deși dorința de protecție și grija față de ceilalți au fost întotdeauna importante pentru bărbați, ce s-a schimbat este modul în care acestea le influențează percepția asupra propriei masculinități.

Dove Men+Care, unul dintre brandurile de îngrijire personală pentru bărbați din portofoliul Unilever, oferă o gamă de produse de îngrijire superioară pentru un confort total al pielii și o senzație de prospețime de durată, care nu pot fi obținute cu produse de îngrijire pentru bărbați obișnuite.

Agențiile implicate în dezvoltarea și implementarea campaniei „Real Strength”:

Media: Mindshare Romania – Clara Berindean, Maria Bucur

Digital: Kubis Interactive – Cezara Bata, Talida Cristea, Eugen Suman

PR: IMAGE PR – Andra Gherasim, Ana-Maria Leoca

Unilever – Alma Dinu, Andreea Boeru, Mirela Banioti, Adelina Marinescu

Go to Top