Dove se numara printre brandurile in care romanii au cea mai mare incredere - Dove Gentle ExfoliatingSapunul Dove a fost votat de catre consumatorii romani “sapunul in care au cea mai mare incredere”, conform studiului Trusted Brands 2012, realizat de Reader’s Digest.

Anul trecut, Dove a lansat pentru consumatori provocarea “Poate cu adevarat Dove sa faca diferenta in doar 7 zile?” in care a invitat consumatorii sa testeze eficienta sapunului Dove si sa se inscrie la “Testul de 7 zile” pentru a se convinge de efectele benefice ale acestuia.

Rezultatele “Testului de 7 zile cu Dove” au convins consumatorii romani de eficienta sapunului Dove care au participat la studiul Trusted Brands, realizat prin corespondenta, in perioada septembrie – noiembrie 2011; respondentii fiind selectati din baza de date de clienti activi ai Reader’s Digest.

Sapunul-crema Dove cu ¼ crema hidratanta si pH neutru nu usuca pielea asa cum fac sapunurile obisnuite, Folosit zilnic, sapunul-crema Dove actioneaza delicat asupra pielii si ii reda frumusetea naturala, efectele de hidratare fiind vizibile dupa primele utilizari. In plus, datorita formulei sale cu ¼ crema hidratanta, sapunul-crema Dove atenueaza ridurile fine si poate fi folosit si in zonele sensibile – precum cea a fetei.

Dove stie ca o femeie este mai frumoasa cand se ingrijeste si are incredere in ea, de aceea recomanda un ritual zilnic de inrgijire care incepe  cu o piele hidratata si sanatoasa.

www.facebook.com/dove