window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-127554769-2');

ECCO_Black_Friday_29_noiembriePentru că anul trecut a avut un succes nebun în Vinerea Neagră, retailerul danez ECCO a fost printre primele magazine care a anunţat public că va participa şi în acest an la Black Friday.

Dacă în primii ani în care a fost organizat în România, Black Friday s-a concentrat pe electronice şi electrocasnice, în 2013 Black Friday înseamnă mult mai mult. Această extindere a evenimentului pe mult mai multe domenii este firească, dacă ţinem cont de faptul că a crescut enorm notorietatea lui în România. Deşi cele mai cumpărate produse de Black Friday sunt cele de IT &C, hainele şi încălţămintea au atras anul acesta interesul unui număr foarte mare de cumpărători.

În weekend-ul 22-24 noiembrie 2013, ECCO a organizat o repetiţie de Black Friday, oferind clienţilor săi reduceri de 30% la articolele de încălţăminte şi genţi.  22 noiembrie 2013 a fost ziua în care magazinele ECCO au înregistrat cele mai mari vânzări din acest an. În primul weekend al promoţiilor de Black Friday 2013, magazinul online www.ecco-shoes.ro a înregistrat un trafic de 10 ori mai mare decât într-o zi obişnuită de vineri.

„Prin oferta noastră din magazinul online www.ecco-shoes.ro am făcut fericiţi un număr de clienţi de 12 ori mai mare decât în două zile obişnuite de vineri şi de sâmbătă, iar in magazinele fizice vânzarea a crescut cu 60% faţă de weekendul trecut . Pentru vineri, 29 noiembrie 2013, am pregătit promoţii şi mai atractive. După un weekend spectaculos, ne aşteptăm ca următorul să fie magic!”, declară Dl Victor Tighinean, Managing Director ECCO România.

Potrivit tradiţiei americane, Black Friday – în româneşte Vinerea Neagră – aduce cele mai mari reduceri din an în ultima zi de vineri a lunii noiembrie. Pentru 29 noiembrie 2013, ECCO propune promoţii atractive pentru clienţii săi: până la 50% reducere la produsele selectate. Astfel, peste 100 de modele de pantofi, ghete şi cizme pentru femei, bărbaţi şi copii, dar şi genţi, vor putea fi achiziţionate la preţ redus.

Ca un bonus, Black Friday 2013 se va transforma în Black Week-end, deoarece ECCO a anunţat că perioada de reduceri va fi extinsă şi în intervalul 30 noiembrie – 1 decembrie 2013, astfel încât cei care vor rata vineri posibilitatea de a-şi comanda produsele favorite să o poată face inclusiv sâmbătă şi duminică.

În septembrie 2013, ECCO a fost desemnat Best Shoe Manufacturer of the Year pentru a doua oară. Premiul a fost acordat la prestigiosul eveniment Schuhkurier & Pas Award din Düsseldorf, Germania, fiind unul dintre cele mai importante premii din industria de încălţăminte. Produsele ECCO pot fi găsite în cele 1.100 de magazine monobrand şi în 14.000 de alte puncte de vânzare din 91 de ţări. În România, ECCO deţine un total de 16 magazine, în Bucureşti, Cluj Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa şi Braşov.

2013-11-27T10:16:14+02:0027 noiembrie 2013|Categories: COMUNICATE DE PRESA, social|Tags: , , , , |
Go to Top