Cei mai reprezentativi CEO, marketeri buyeri sau comercianti din indiustria bunurilor de larg consum vor fi prezenti pe 20 octombrie la Bucuresti pentru desemnarea liderilor din FMCG la Gala Premiilor Piata, competitie anuala organizata de revista Piata si compania Business Publishing Group. Pentru cele 41 de trofee s-au inscris in competitie in mod direct sau au fost nominalizate de catre comisia de nominalizari 154 de companii cu 534 de candidaturi pentru diverse sectiuni.

Marci de renume international, branduri locale cu mare notorietate, comercianti din retailul modern, producatori autohtoni sau regionali au intrat in competitie pentru a obtine trofee ca Premiul pentru cel mai puternic brand, Premiul pentru cel mai bun produs nou, Premiul pentru cea mai eficienta promotie si alte 30 de premii, 2 mari premii si sase mentiuni.
Din comisia de nominalizari, formata din 18 specialisti in marketing au facut parte, printre altii, Daniel Enescu, Felix Tataru, Crenguta Rosu si Peter Jansen.
Castigatorii competitiei vor fi desemnati prin vot de catre comerciantii din comertul traditional, furnizori sau alte persoane implicate direct in industria FMCG. Pentru a asigura impartialitatea sistemului de votare si a gestiunii voturilor, revista Piata a incheiat un parteneriat cu consultantul ISRA Center Marketing Research. In calitate de partener, ISRA Center Marketing Research gestione