O vedetă de talie mondială se potrivește perfect cu această lansare de senzație! FloeWater se lansează pe piață cu o imagine specială, cu o formulă inovatoare și într-o formă unică. Noua apă potabilă a primit un “DA, pe loc, de la starul american de film Eva Mendes.

Eva Mendes a devenit imaginea noii ape potabile în doză de aluminiu, FloeWater. Fabricată cu o tehnologie unică de filtrare, FloeWater intră pe piața locală cu o apă potabilă cristalină, cu dublă filtrare, disponibilă în doze de aluminiu de 250 ml.

Apa potabilă filtrată de la FloeWater este infuzată, de asemenea, cu o notă de strălucire de la Hollywood, prin faptul că actrița americană, cunoscută la nivel internațional – Eva Mendes – a devenit imaginea produsului și protagonista campaniei de comunicare. Soția lui Ryan Gosling, nominalizat la Oscar, este bine-cunoscută pentru faptul că acordă o atenție deosebită sănătății sale. Face mișcare zilnic, are grijă să se hidrateze corespunzător și a eliminat aproape complet plasticul din viața ei. Carisma și dedicarea ei reflectă și valorile brandului FloeWater, făcându-l cu atât mai atrăgător pentru consumatorii din întreaga lume.

Apa îmbuteliată este cea mai populară băutură gata de consum (ready-to-drink) din lume. Aceasta categorie de băuturi se află, în prezent, în pragul unei transformări majore, deoarece FloeWater, cu noul său produs în ambalaj de aluminiu, urmează să redefinească regulile producției acestei categorii de băuturi.

Brandul a încorporat în procesul de producție o inovație de vârf în tratarea apei, care constituie o premieră în acest sens, respectiv procesarea cu așa-numitul “CrystalTower”, care propulsează metodele de tratare a apei pe niște teritorii neexplorate încă.

„Lansarea brandului de apă potabilă filtrată, în doză de aluminiu, FloeWater, este una dintre cele mai incitante inovații în materie de produs din acest an, deoarece utilizăm o tehnologie de filtrare revoluționară și inițiem și o nouă categorie, datorită formatului de prezentare: ambalajul de aluminiu. Nu mai vorbim despre faptul că o adevărată vedetă de la Hollywood, fermecătoarea Eva Mendes, este imaginea brandului” a declarat Adrienn Popovics, Directorul de Marketing al HELL, deținătorul brandului pe piață.

FloeWater este disponibilă în doze de 250 ml, reciclabile la infinit, fără înveliș interior de BPA, în versiune carbogazoasă și necarbogazoasă și se găsește pe piață la un preț accesibil. Trebuie menționat și designul special al ambalajului: în locul ambalajului transparent obișnuit, cutia de FloeWater este decorată în nuanțe de albastru și auriu, ilustrând o balenă, care evocă fauna sălbatică și magică a oceanelor și necesitatea de a le proteja.

Noua apă potabilă filtrată va fi disponibilă în magazine de la jumătatea lunii iulie 2024, iar Eva Mendes va apărea în campania de comunicare a brandului, ținând în mână noua FloeWater în doză de aluminiu.

Prima reclama din campania de comunicare poate fi accesată aici: https://www.youtube.com/watch?v=F24bSFmfYtA

Despre HELL ENERGY

HELL ENERGY este liderul pieței de bături energizante din România și unul dintre brandurile de larg consum la nivel global. Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de marketing, astăzi HELL ENERGY este prezent în peste 50 de țări din toată lumea, fiind lider de piață în multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croația și Bulgaria.

În luna aprilie 2023, HELL ENERGY România a finalizat o investiție importantă pentru evoluția companiei în România, în localitatea Ungheni (Mureș). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania și-a mărit capacitatea de depozitare și a fluidizat livrările de produse din cele 3 game: HELL ENERGY – băuturi energizante, ICE COFFEE – cafea rece gata preparată și XIXO – ceaiuri reci și băuturi răcoritoare carbogazoase.

Deoarece sustenabilitatea reprezintă un pilon important în activitatea companiei, HELL ENERGY utilizează doar ambalaje de aluminiu, care pot fi reciclate de infinite ori, fără a suferi modificări calitative. Prin utilizarea dozelor de aluminiu produsele pot ajunge înapoi pe raft în doar 60 de zile, contribuind astfel la economia circulară.