Excelenta in Customer Service Print / Bucuresti / 26-27 mai 2010

Acasa/COMUNICATE DE PRESA/arta / cultura / entertainment/Excelenta in Customer Service Print / Bucuresti / 26-27 mai 2010

A devenit de mult evident ca vechile strategii de retentie si loializare a clientului nu mai functioneaza.

Clientul epocii web 2.0 este sofisticat, pretentios, capricios si perfectionist. Accesul la informatie este mult mai facil. Cerintele si nevoile sale sunt mult mai complexe. De aceea, abordarea traditionala in customer service nu mai este de actualitate, in timp ce securizarea portofoliului de clienti a devenit mai importanta ca oricand in contextul actual.

Participa la workshopul interactiv Excelenta in Customer Service din 26-27 mai pentru a dobandi un set cu totul nou de abilitati, care iti permite sa:
– loializezi clientii, protejand, in acelasi timp, interesele organizatiei.
– dobandesti tehnici eficiente in relationarea cu clientii externi, dar si interni.
– elimini folosirea jargonului tehnic in discutiile cu clientii
– gestionezi relatiile cu clientii dificili, nepoliticosi sau indiferenti
– tratezi cu empatie si eficienta orice cerere a clientului
– iti dezvolti o atitudine centrata pe client

Vei avea, in acest fel acces la:
– Un workshop neconventional in care abordarea creativa si umorul potenteaza procesul de invatare si transforma interactiunea cu clientii intr-o experienta memorabila
– Minimum de continut teoretic, multa interactivitate, role-playing, schimb de experiente
– Peste 40 de activitati tematice dedicate celor care intra in contact cu clientii/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vanzari sau cei din frontline, care interactioneaza direct cu clientii

targ online de nunti, botezuri si alte evenimente
NuntiBotezuriCumetrii.ro

Obiectivele workshop-ului:
Acest workshop interactiv de 2 zile te ajuta sa maximizezi valoarea fiecarui contact stabilit cu clientul.

In urma participarii la acest curs:
– Vei deprinde abilitatile necesare pentru a loializa clientii, protejand, in acelasi timp, interesele organizatiei.
– Vei dobandi tehnici eficiente in relationarea cu clientii externi, dar si interni.
– Vei elimina folosirea jargonului tehnic in discutiile cu clientii
– Vei gestiona relatiile cu clientii dificili, nepoliticosi sau indiferenti
– Vei trata cu empatie si eficienta orice cerere a clientului
– Iti vei dezvolta o atitudine centrata pe client

Agenda :
– „Sunt ceea ce sunt” dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
– „Ce spunem si cum spunem” abilitati verbale si … vocale
– „Dati-mi legatura” telefonul ca tortura moderna
– „Cineva ne priveste” excelenta intr-un mediu fata-in-fata
– „Sa avem o zi buna” raportul cu un consumator
– „Opreste, priveste, asculta” concentrarea pe nevoile consumatorilor
– „Cerul este limita” moduri de pliere a serviciilor noastre
– „Cand jocul devine dur” consumatori dificili
– „Stati! Asta nu e totul!” up-sell si cross-sell
– „Si cu noi cum ramane?” servicii catre consumatorii/clientii interni

Lector: Sergiu Rusu

Perioada:
26 si 27 mai 2010

Pret: 1.390 RON (exclusiv TVA)

Pretul include:
– Participarea la curs 2 zile
– Suport de curs
– Gustari, cafea si racoritoare

Deadline inscriere: 21 mai 2010

ASEBUSS – EXEC-EDU
Calea Grivitei nr. 8-10, et. 8, sector 1
Bucuresti, RO
exec-edu@yahoo.com
http://www.asebuss.ro

Nunta/Botez/Petrecere..? Hai la Targ!

Go to Top