A devenit de mult evident ca vechile strategii de retentie si loializare a clientului nu mai functioneaza.

Clientul epocii web 2.0 este sofisticat, pretentios, capricios si perfectionist. Accesul la informatie este mult mai facil. Cerintele si nevoile sale sunt mult mai complexe. De aceea, abordarea traditionala in customer service nu mai este de actualitate, in timp ce securizarea portofoliului de clienti a devenit mai importanta ca oricand in contextul actual.

Participa la workshopul interactiv Excelenta in Customer Service din 26-27 mai pentru a dobandi un set cu totul nou de abilitati, care iti permite sa:
– loializezi clientii, protejand, in acelasi timp, interesele organizatiei.
– dobandesti tehnici eficiente in relationarea cu clientii externi, dar si interni.
– elimini folosirea jargonului tehnic in discutiile cu clientii
– gestionezi relatiile cu clientii dificili, nepoliticosi sau indiferenti
– tratezi cu empatie si eficienta orice cerere a clientului
– iti dezvolti o atitudine centrata pe client

Vei avea, in acest fel acces la:
– Un workshop neconventional in care abordarea creativa si umorul potenteaza procesul de invatare si transforma interactiunea cu clientii intr-o experienta memorabila
– Minimum de continut teoretic, multa interactivitate, role-playing, schimb de experiente
– Peste 40 de activitati tematice dedicate celor care intra in contact cu clientii/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vanzari sau cei din frontline, care interactioneaza direct cu clientii