FCB Bucharest anunță, în parteneriat cu Federația Română de Rugby, lansarea noului echipament al echipei naționale.

Designul grafic are drept element vizual principal trunchiul unui stejar, făcând referire la denumirea neoficială a echipei – Stejarii, precum și la amprenta istorică a echipei în sportul românesc. Fiecare inel este ilustrat cu numele jucătorilor care au purtat tricoul reprezentativei la Jocurile Olimpice, Cupa Mondială sau care au câştigat Campionatul European, conceptul vizual purtând amprenta genetică a echipei naționale care, asemenea stejarului, devine mai puternică cu fiecare generație.

Noul echipament susține direcția de design adoptată de Federația Română de Rugby, o abordare creativă care continuă să se bucure de o mare deschidere din partea iubitorilor acestui sport.

‘’Designul realizat de echipa FCB se raliază mesajului FRR, #ToțiPentruRomânia, și are la bază valorile fundamentale ale acestui sport: respectul, disciplina, pasiunea, integritatea și solidaritatea. De asemenea, acesta sintetizează moștenirea culturală a poporului nostru, precum și atitudinea noastră, a românilor, în fața dificultăților și a provocărilor de-a lungul timpului’’, declară Alin Petrache, Președinte FRR.

‘’Luând în considerare variantele anterioare ale echipamentului echipei naționale, foarte bine realizate și cu un mare succes la public, această provocare a venit mănușă în anul centenar. Pentru a ilustra mesajul #ToțiPentruRomânia, am mers către esență – oamenii care au construit istoria acestei echipe și cei care le calcă pe urme acum. În condițiile în care vorbim despre Stejarii noștri, trunchiul ilustrat pe echipament a fost alegerea firească’’, declară Viorel Holovach, Senior Art Director FCB Bucharest.

Echipele care au realizat proiectul sunt:

Federația Română de RugbyAlin Petrache – Președinte, Andreea Smeu-Tanase – Marketing Manager

FCB Bucharest Viorel Holovaci – Senior Art Director, Claudiu Dobriță –  Creative Director, Costin Zisu – Copywriter, Oana Dănilă – Senior Account Manager

Despre FCB Bucharest

Cu o istorie și o experiență de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB, parte a Interpublic Group of Companies, include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați. În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți fac parte branduri și companii internaționale precum Beiersdorf, JTI, Philips, Vodafone sau Tymbark Maspex.

Despre Federația Română de Rugby

Federația Română de Rugby este forul coordonator al rugby-ului la nivelul Romaniei, responsabila de pregatirea centralizata a reprezentativelor nationale de copii, juniori si seniori, cat si de organizarea competitiilor interne si a celor oferite de Rugby Europe si World Rugby.