Câștigătoarele celei mai mari Gale de premiere a comunității online de modă și frumusețe, Digital Divas by AVON, au fost desemnate în cadrul celei de-a șaptea ediții a evenimentului, care a avut loc la Palatul Bragadiru.
Evenimentul a reunit peste 500 de participanți, printre care personalități ca Antonia, Anca Serea, Adrian Sînă, Dana Rogoz, Maurice Munteanu, Vali Bărbulescu, Andreea Esca, Cristina Rus, Alina Ceușan și alte nume sonore din industria fashion & beauty, care au celebrat frumusețea alături de cele mai faimoase bloggerițe ale momentului. La Gală, Antonia a purtat un look 100% ales de fani, care au votat stilul de coafură preferat pe platforma online AVON.
Invitata specială a evenimentului a fost Rodica Paléologue, cunoscuta româncă devenită fotomodel internațional, care a cucerit lumea modei pariziene la 60 de ani și care defilează și pozează pentru cele mai celebre branduri din lume.
Cu o poveste fascinantă și de un rafinament deosebit, cunoscătoare a nouă limbi străine și cu o carieră la Biblioteca Națională a Franței, manechinul senior Rodica Paléologue a vorbit în cadrul evenimentului în fața a sute de femei, la invitația AVON, despre stil, autenticitate și frumusețe fără vârstă.
În cadrul sesiunilor de dezbatere care au precedat Gala de premiere, cele mai mari nume din sfera frumuseții și specialiști ai mediului online au discutat despre influencerii români, succesul internațional, despre lecțiile colaborărilor dintre influenceri și branduri și despre importanța autenticității în stilul personal.
Cu această ocazie, compania de cercetare a pieței iSense Solutions a prezentat în exclusivitate un studiu realizat special pentru evenimentul Digital Divas by AVON 2018[1], potrivit căruia:
- Femeile care accesează cel mai adesea rețelele sociale au între 18 – 23 de ani, cel mai utilizat canal fiind Facebook, accesat de 96% dintre acestea de mai multe ori pe zi, urmat de Youtube, Instagram, Blog și Pinterest.
- 4 din 10 femei au cea mai mare încredere în influențatorii online care au expertiză într-un anumit domeniu, cum ar fi beauty, fashion sau altele.
- Femeile între 18-23 ani sunt cele care are mai mare încredere în influențatorii online, iar în topul acestora sunt vloggerii (31%).
- În ce privește urmărirea unor influențatori online, femeile cu vârste între 55-65 ani preferă Facebook (8 din 10 femei), iar cele între 24 – 38 de ani intră mai des pe Youtube pentru asta (6 din 10 femei).
[1]Studiu iSense Solutions pentru Digital Divas by AVON 2018, metodologie bazată pe cercetare cantitativă, realizată prin culegerea online a datelor, pe un eșantion reprezentativ format din 416 femei, peste 18 ani, din mediul urban, aprilie 2018 – corelată cu cercetarea iSense Solutions Digital Youth, realizată prin culegerea online a datelor, pe un eșantion reprezentativ de 225 respondente părinți cu copii cu vârsta între 5-16 ani, din mediul urban.